Page 121 of 548 FirstFirst ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... LastLast
Results 1,801 to 1,815 of 8209
Like Tree28Likes

Post your DLW/DCZ char

This is a discussion on Post your DLW/DCZ char within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Guess my items, the belt sucks though. [/b] A.Q METALKON! :P <3...
Page: 121


  1. #1801
    Senior Member Kreg's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    122

    Default



    Guess my items, the belt sucks though. [/b]
    A.Q METALKON! :P

    <3

  2. #1802
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default



    old ss ..... the stats are at 975 ac, 1505 ap atm with about 3k hp.... archer btw >.<

  3. #1803
    G.3.3.K
    Guest

    Default

    Originally posted by ValK
    And if ur gonna go buff go with buff heal, cus while duffs can be sweet, heal comes in way handier FOR ME
    Well i like my build. About 95% of my PK&#39;ng is solo and i can pot just as good as spam heal. When i solo i rather debuf then have heal. Especialy if i come across another bp that is buff heal. I simply debuff and mallice, they cant cure and get there buff in before i one or two hit them. If im malliced well i just town out. There are PLENTY of noob ass intel priest town siting... witch is beyond gay. Anyway 1 of the 50 in town will cure me lol My buff / duff build may be odd but I like it cuz i can solo xp and solo pk with out problems. Healing ppl is very boring to me... besides it would be same heal as a 960 pot if i went buff / heal. Even though i know u can spam heal yourself and pot at the same time, I prefer to keep what i got going now. ( That is until next lvl when im skilling to parasite / 1920, mainly for more fun. I dont like to be same as all other builds gets anoying. Fun to try new shit out once in a while. )

  4. #1804
    tnigs
    Guest

    Default

    i would get PE instead if i was u. AC>RES[/b]
    yes PE would be good, but add another 100ac to make it 300ac instead of 200 and i got 1216 ac. thats still with a crappy quest belt

  5. #1805
    TiTi
    Guest

    Default

    LvL 50.

    HP: 2042 With 960 Buff
    AC: 453 With 160 Ac

    Weapon: Iron Impact +7
    Armour: g1 +8 Set (Str)
    Valky: HP Set (300 HP)
    Jewlery: Quest Rings, Belt +9 Str, Lupus Pendant +0, Quest Earring And +8 Str Earring.

    Its This BP Good For His LvL ??


  6. #1806
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    LvL 50.

    HP: 2042 With 960 Buff
    AC: 453 With 160 Ac

    Weapon: Iron Impact +7
    Armour: g1 +8 Set (Str)
    Valky: HP Set (300 HP)
    Jewlery: Quest Rings, Belt +9 Str, Lupus Pendant +0, Quest Earring And +8 Str Earring.

    Its This BP Good For His LvL ??

    [/b]

    get kekuri belt first of all... super important to u, 30 more ac..... then work on better ears/pendant.... and get hb+6, its better then ii+7 for ardream, it hits harder.

  7. #1807
    TiTi
    Guest

    Default

    Thanks For Advice

  8. #1808
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    Currently Buff / Duff

    @ lvl 59 Going 1920 / Rest duff

    Normaly use def scrolls and sundries armor / weapon enchants, speed pot

    str 10 and 9 acc&#39;s ( if i use quest can get 3.6 hp but i prefer ap )

    attk pwr only 1733

    def only 500 ish ( dont come close or urs will be lower than mine ) lOl

    [/b]

    with those stats i dont think u can even fight 1 good sin withotu duffing him... ur hp and ac and ressist are WAY TOO LOW, altho ur ap isnt that bad, but its not worth it.. im guessing u get spiked for over 1k by a rogue with 2x shard +7?... if its 1k.. then it hurts u too much... and ur resists are horrible ur 99.9% stunned by any mage =S. and fire mages will spam u for a lotta damage....

    go use quest rings, and get a kekuri belt and a lupus pendant....

  9. #1809
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    Currently Buff / Duff

    @ lvl 59 Going 1920 / Rest duff

    Normaly use def scrolls and sundries armor / weapon enchants, speed pot

    str 10 and 9 acc&#39;s ( if i use quest can get 3.6 hp but i prefer ap )

    attk pwr only 1733

    def only 500 ish ( dont come close or urs will be lower than mine ) lOl

    [/b]
    ... wtf r u thinking... going buff/ duff? no offense but that is retarded.... w/o having CURE or heal as a PRIEST is pointless lol... but mainly cure, what is a priest w/o cure, the only way u can pull that off is if ur lvl 70+++ and u have party cure, but 4 ardream its dumb, and for lvling also lol

  10. #1810
    billytalent
    Guest

    Default

    yes PE would be good, but add another 100ac to make it 300ac instead of 200 and i got 1216 ac. thats still with a crappy quest belt [/b]
    so is never enough...if thats quest belt then get skelly or iron if money is problem then bronze.

  11. #1811
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Durham England
    Posts
    2,005

    Default

    A.Q METALKON! :P

    <3[/b]
    Glave +9 :lol:

    FP+9 Gaunts / Boots
    Chit +8/15 DD Helmet
    Chit +8 Paul / Pads

    WP+1
    +12/1 Str Belt
    Fov+0
    Fov+0
    PE+1
    Str Ear +14/2

    Just guessing...
    NB - I haven&#39;t checked if they match up . Im just guessing going by your old posts.

  12. #1812
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    New Zealand
    Posts
    401

    Default

    Glave +9 :lol:

    FP+9 Gaunts / Boots
    Chit +8/15 DD Helmet
    Chit +8 Paul / Pads

    WP+1
    +12/1 Str Belt
    Fov+0
    Fov+0
    PE+1
    Str Ear +14/2

    Just guessing...
    NB - I haven&#39;t checked if they match up . Im just guessing going by your old posts.[/b]
    16/3 str ear, PE +0.

  13. #1813
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Durham England
    Posts
    2,005

    Default

    Not bad was close then :P

  14. #1814
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    I may make it into this soon, a friend might gimmy an Iron Set for the glave but if he wont then I will still be happy. h34r:

    Raptor+4/77
    Same Armor
    Iron Set <3
    Dual Foverins
    Dual 16Str Earrings
    Hp Valk Set

    Should be like 1700+ AP which is an acceptable AP loss for that much weapon defense.

  15. #1815
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Western Mass.
    Posts
    1,159

    Default

    or just start saving and get an iron set with glave 9! that&#39;s fucking scary.

LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 3
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-17-2012, 09:05 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •