Page 349 of 548 FirstFirst ... 249299339345346347348349350351352353359399449 ... LastLast
Results 5,221 to 5,235 of 8209
Like Tree28Likes

Post your DLW/DCZ char

This is a discussion on Post your DLW/DCZ char within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; FULL SCROLLED lvl 59 jewellery : dual we +0, wp +0, sos +0, dual dr +0 armor : chitin str ...
Page: 349


  1. #5221
    Senior Member knight011's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    252

    Default



    FULL SCROLLED

    lvl 59

    jewellery : dual we +0, wp +0, sos +0, dual dr +0

    armor : chitin str set +8, fp dd 25 and valkyre +300hp

    weapon : hanguk sword +5reb, spear of murky waters +8
    [/b]
    the pic is a litle blurry xD if u HP is 3k is a litle low :P

  2. #5222
    br3mbr4nx
    Guest

    Default

    the pic is a litle blurry xD if u HP is 3k is a litle low tongue.gif[/b]
    3734 hp <_<

  3. #5223
    Senior Member knight011's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    252

    Default

    3734 hp <_<[/b]

    what??? if u dont want comments no post ur stats ... and buy a video card :lol: back to topic 3700 is low with valky 300hp :P change diamonds for ROCīs or Foverins

  4. #5224
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    lol, I played JPKO(server harakiri) and that many ppl with +21, just lol :lol: . Friend bought Avedon +17 for few GBs...[/b]
    It&#39;s not like that.

    And how dare you talk like that about jpko when on usko there&#39;s a server called cypher and another one called beramus?

  5. #5225
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    It&#39;s not like that.

    And how dare you talk like that about jpko when on usko there&#39;s a server called cypher and another one called beramus?[/b]
    ...and diez and ronark and c-west and ..

  6. #5226
    br3mbr4nx
    Guest

    Default

    what??? if u dont want comments no post ur stats ... and buy a video card laugh.gif back to topic 3700 is low with valky 300hp tongue.gif change diamonds for ROCīs or Foverins[/b]
    wtf?

    its not about my video card u fuking nub i got a new pc and its very good so stfu and dont talk shit -.-

    its your comp with a shit video card....

  7. #5227
    Senior Member jensken's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    -O.o-Belgium-o.O- ^_^
    Posts
    862

    Default

    wtf?

    its not about my video card u fuking nub i got a new pc and its very good so stfu and dont talk shit -.-

    its your comp with a shit video card....[/b]
    having a bad day? h34r:

  8. #5228
    Senior Member K4pr4L's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    457

    Default

    Still in progres.

    Items
    garp +7 elysium +7 elixir +8(elix the best, bif staff sold)
    set crystal +8 (+ dd 15 crismn + goblin pants for ressist)
    no earrings :/
    dual ruby ring
    lobo +2
    kb



  9. #5229
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    hmm if u have 158int, why ur not just going crimson ?...Anyway if its still in progress i guess i wont comment too much cuz for Xigenon plop ur an easy target

  10. #5230
    LaNcErJacK
    Guest

    Default

    edit: wrong topic sorry...

  11. #5231
    Senior Member K4pr4L's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    457

    Default

    i have to choice 20-40 deff or 15 healt .. i chose 15 healt :P thats difrent with chitin and fp =)
    (im talkin about chitin +7 and fp +8, coz im too pour for chitin +8 XD)

    i will buy ep, dual rom, agate earring and me +1 or dual me +1 for resist
    and maybe bronze belt and when i buy it i will not buying more items for mage .. and i will spend all my time for rogue
    btw.. in xigenon making money is same like in other servers =)

  12. #5232
    Senior Member knight011's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    252

    Default

    wtf?

    its not about my video card u fuking nub i got a new pc and its very good so stfu and dont talk shit -.-

    its your comp with a shit video card....[/b]
    you got stole :lol:


    having a bad day? h34r:[/b]
    yes he need a hug

  13. #5233
    Senior Member Shane's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    United Kingdom Of England Land!
    Posts
    2,035

    Default

    My last stats on my dcz priest, the resistences r shit after this ss i sold the animor and got lycaon hammer +8



  14. #5234
    LaNcErJacK
    Guest

    Default

    My last stats on my dcz priest, the resistences r shit after this ss i sold the animor and got lycaon hammer +8

    [/b]
    So sexy but why are you hide your stat points?

  15. #5235
    Senior Member K4pr4L's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    457

    Default

    thats allready posted =) 1,5k deff with ds : D

LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 3
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-17-2012, 09:05 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •