Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 53

POST YOUR STAT'S SCREEN, HIGH ATTACK CONTEST !!!

This is a discussion on POST YOUR STAT'S SCREEN, HIGH ATTACK CONTEST !!! within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by FatM4n make this a most hp/ac quote thread like ur hp divided in ur ac _faaliyet_volcom > ...
Page: 2


  1. #16
    Eggybert
    Guest

    Default

    Originally posted by FatM4n
    make this a most hp/ac quote thread
    like ur hp divided in ur ac
    _faaliyet_volcom > everybody else

  2. #17
    Mario
    Guest

    Default



    my old l33t archer :P (not on diez)

  3. #18
    hej
    Guest

    Default

    I have 97+ - some

  4. #19
    FredTFT
    Guest

    Default



    h43r:

  5. #20
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    Originally posted by Mario


    my old l33t archer :P (not on diez)

    private servers ftw

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Middle Earth
    Posts
    1,017

    Default

    <div class='quotetop'>QUOTE("M0NSTERED")</div>
    <div class='quotetop'>QUOTE("Mario")


    my old l33t archer :P (not on diez)[/b]

    private servers ftw[/b][/quote]


    nope

  7. #22
    Doc
    Guest

    Default

    Originally posted by Mario


    my old l33t archer :P (not on diez)

    Hmmmm leeme guess

    PP+ 3
    EME + 2 or 3
    ROLS + 1 duel
    IB + 9

    how am I doing ????

  8. #23
    Doc
    Guest

    Default

    Originally posted by Eggybert+--><div class='quotetop'>QUOTE(Eggybert)</div>
    <!--QuoteBegin-FatM4n
    make this a most hp/ac quote thread
    like ur hp divided in ur ac
    _faaliyet_volcom > everybody else [/b]
    Wanna bet ??????



  9. #24
    Pro Noob Senior Member The_Preist's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Melbourne Australia
    Posts
    302

    Default

    lol why did u lvl to 80 when u know its gonna be deleted

  10. #25
    _CAP_
    Guest

    Default

    Originally posted by The_Preist
    lol why did u lvl to 80 when u know its gonna be deleted
    all the cool people r doing it :lol:

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    296

    Default

    the top 50 np gainer were set to lvl 80 at the beta

  12. #27
    Senior Member SixthSense's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    PA
    Posts
    523

    Default

    Originally posted by daonly
    the top 50 np gainer were set to lvl 80 at the beta
    damn baba shoppers always get everything >_<

  13. #28
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    296

    Default

    which babashoper?

    any prem user get shell+8 and unqiues +3 on beta test server

  14. #29
    Mario
    Guest

    Default

    Originally posted by Doc+--><div class='quotetop'>QUOTE(Doc)</div>
    <!--QuoteBegin-Mario


    my old l33t archer :P (not on diez)

    Hmmmm leeme guess

    PP+ 3
    EME + 2 or 3
    ROLS + 1 duel
    IB + 9

    how am I doing ????[/b]
    almost m8 :P
    pp and eb +3
    rol's and se's +1 (only:P)
    IB +9
    shells +9 (boots +7 )

    char was gyfted to me, all i maded on it it was just NP :P

    PS: its USKO server MONSTERED, not beta, and not private or w/e

  15. #30
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    Originally posted by Mario+--><div class='quotetop'>QUOTE(Mario)</div>
    Originally posted by Doc@
    <!--QuoteBegin-Mario



    my old l33t archer :P (not on diez)



    Hmmmm leeme guess

    PP+ 3
    EME + 2 or 3
    ROLS + 1 duel
    IB + 9

    how am I doing ????
    almost m8 :P
    pp and eb +3
    rol's and se's +1 (only:P)
    IB +9
    shells +9 (boots +7 )

    char was gyfted to me, all i maded on it it was just NP :P

    PS: its USKO server MONSTERED, not beta, and not private or w/e[/b]
    This stuff and only 100k np ? lol ok.

    Only +20 hp ?

    It smells the lies so much.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •