Page 108 of 960 FirstFirst ... 85898104105106107108109110111112118158208608 ... LastLast
Results 1,606 to 1,620 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; here is my warrior its not that good but here it is :P http://img292.imageshack.us/img292/6...4194158ho1.jpg...
Page: 108


  1. #1606
    Banned
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    New York
    Posts
    173

    Default

    here is my warrior its not that good but here it is :P
    http://img292.imageshack.us/img292/6...4194158ho1.jpg

  2. #1607
    Senior Member tank's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,078

    Default

    in my honest opinion. all screenshots should be taken 100% unbuffed without valk armor on -.-

    350ac buffs, undying, valk armor, etc. etc. fucking up your stats

  3. #1608
    Senior Member C4pt4iN's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,552

    Default

    tank



    bp


  4. #1609
    Valk
    Guest

    Default

    in my honest opinion. all screenshots should be taken 100% unbuffed without valk armor on -.-

    350ac buffs, undying, valk armor, etc. etc. fucking up your stats[/b]

    I always thought the whole idea of showing off stats was to show just how fuked up u could get them. I mean, if the point of the game is to character BUILD and pk then what is the point of showing how moderately shitty ur guy can be? But if in fact ur way of thinking is more appropriate than i have a lvl 1 character to show u that should really impress u.

  5. #1610
    fana
    Guest

    Default


  6. #1611
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    i just blacked out all the shit cuz i dont like it when ppl are thinking all the time what i got and what i have and all that shit,, :P im level 66 yeah, ^^

  7. #1612
    temmu
    Guest

    Default

    ROFL..

    all know imsorry is the best duper clan on edana -_-

    and u'r fuking brother (PANTERA) is the second duper in edana -_-

    GL whit u'r 3 chars -_-

    Roxbaby
    roxsexy
    roxone xD!

    all lvl 72 + whit set shell+8 , CS , unique's +1 +2

    NOOBIE![/b]
    rofl you only need CS then to join the club, USD for the win.

  8. #1613
    Unleash3d
    Guest

    Default

    rofl you only need CS then to join the club, USD for the win.[/b]
    LOL

    BB. and dont run from cz..

    i have unique's +0 -_- only wp +1 !!

    toto +8 and raptor +8 i made , if u want ss's give me u'r msn and i'll give ss's NOOB

  9. #1614
    temmu
    Guest

    Default

    LOL

    BB. and dont run from cz..

    i have unique's +0 -_- only wp +1 !!

    toto +8 and raptor +8 i made , if u want ss's give me u'r msn and i'll give ss's NOOB[/b]
    sry i dont add 13year old jerks to my msn

  10. #1615
    ∂є¢σу
    Guest

    Default

    1) I have too much time on my hands...
    2) ım ıs legıt

    No buffs:



  11. #1616
    Kailean
    Guest

    Default

    haha :lol:
    the best is the "update" :lol:

  12. #1617
    ELRAMBO
    Guest

    Default

    lol.....i would own you like in a minuteXD

  13. #1618
    Senior Member RyanZ's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Diez
    Posts
    212

    Default

    tank



    bp

    [/b]


    nice stats Captain,
    btw, i saw u wondering who is BinhVuong on other post, im going to post his stats here B)
    http://img252.imageshack.us/img252/511/bvoy5.jpg (ks mood open)

    enjoy!

  14. #1619
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,055

    Default

    I know, low hp but I havent restated and I am only in +7 armors atm.. <_< Shown in 1500buff/300ac scroll, only pussys use 2k scroll :P


  15. #1620
    saltman_147
    Guest

    Default

    1) I have too much time on my hands...
    2) ım ıs legıt

    No buffs:
    [/b]
    paint on bro, paint on

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •