Page 124 of 960 FirstFirst ... 2474114120121122123124125126127128134174224624 ... LastLast
Results 1,846 to 1,860 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; omg almost 3k ap :|...
Page: 124


  1. #1846
    Popcorn maker :D Senior Member camisita's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    1,373

    Default

    omg almost 3k ap :|

  2. #1847
    temmu
    Guest

    Default

    would be more impressing to see your stats with legit items.

  3. #1848
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    That BP Rulz..[/b]
    No shit when your in the biggest dupe clan in Ares...

  4. #1849
    killer2675
    Guest

    Default

    No shit when your in the biggest dupe clan in Ares...[/b]
    still a nice ass bp
    aga gft plz

  5. #1850
    mazekdeus
    Guest

    Default

    No shit when your in the biggest dupe clan in Ares...[/b]
    +5 sure

  6. #1851
    christina
    Guest

    Default

    ur ac really sux :lol:

    dual we+3 / in+1 <_<

  7. #1852
    Xzero
    Guest

    Default

    stats

    @ manes no cs/dd shields and many other crap

  8. #1853
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    stats

    @ manes no cs/dd shields and many other crap[/b]
    1337

  9. #1854
    J
    J is offline
    Senior Member J's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    It's hot here
    Posts
    3,029

    Default

    stats

    @ manes no cs/dd shields and many other crap[/b]
    Woots go scammer!

  10. #1855
    SLeePMoDe
    Guest

    Default

    Xzero has a pretty decent bp

  11. #1856
    MuslumGursex
    Guest

    Default

    ur ac really sux :lol:

    dual we+3 / in+1 <_<[/b]
    Its easy to increase my AC but dont wanna lost my ap, fr, and special defences.

    IN-WP Difference = +30
    Dual ROC-ROl Difference = +40
    300AC - 350AC Difference = +50
    Glass Belt - Iron Belt Difference = +20
    Special Defence - 8&9 Fabrics Difference = +40


    30 + 40 + 50 + 20 +40 = +180 AC will increase if i change my gears.
    Ppl always blaming persons who has better gears. Say gratz instead of saying "Babashopper, duper etc.."

  12. #1857
    Kailean
    Guest

    Default

    Its easy to increase my AC but dont wanna lost my ap, fr, and special defences.

    IN-WP Difference = +30
    Dual ROC-ROl Difference = +40
    300AC - 350AC Difference = +50
    Glass Belt - Iron Belt Difference = +20
    Special Defence - 8&9 Fabrics Difference = +40
    30 + 40 + 50 + 20 +40 = +180 AC will increase if i change my gears.
    Ppl always blaming persons who has better gears. Say gratz instead of saying "Babashopper, duper etc.."[/b]
    your joking right?

    i thought there are only few turks able to post here h34r:

  13. #1858
    MuslumGursex
    Guest

    Default

    your joking right?

    i thought there are only few turks able to post here h34r:[/b]
    what do u mean?

  14. #1859
    Krozley
    Guest

    Default

    I wish my hars were as nice as yours..

  15. #1860
    Kailean
    Guest

    Default

    what do u mean?[/b]
    i mean a big lol to your stats("some items") and to your last sentence <- this made me laugh :lol:


    oh and a big +1 to horror.


LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •