Page 489 of 960 FirstFirst ... 389439479485486487488489490491492493499539589 ... LastLast
Results 7,321 to 7,335 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; soon to get +9/19 hp set which will make my hp around 10k with undying none ever beated me in ...
Page: 489


  1. #7321
    ImAmbruzzi
    Guest

    Default



    soon to get +9/19 hp set which will make my hp around 10k with undying

    none ever beated me in vs @my server yet[/b]
    are you sure ??? remember I kill you all times -_- but love ur hp maybe using critical point 5-6k dmg ^^




  2. #7322
    ZeIda
    Guest

    Default

    owned?

  3. #7323
    pL0y
    Guest

    Default

    lol u got told. Golddigga ur stats are not good. of course u are gonna lose vs.

  4. #7324
    Senior Member assas62's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    MN
    Posts
    703

    Default

    go fp/chitins priest this build suck u will get btter resis more defens u can use smith+god shield this is better then this crappy full paper[/b]
    fp chitins sucks at least on our server...without+1/2 uniques...low hp,low ap..good ac...no ty :P 1100ac with sheild i can tank plenty on paper build..only problem is rogues cus they hit me so hard no dd here , but para them and 90% of them just run anyways

  5. #7325
    melendi69
    Guest

    Default

    he dumb, he used critical + maliced in arena. come vs now and ill bet 20gb


    as far as i know blind + critical point are not allowed in vses


    ofcourse u can win if u use Beast Hiding + blind + critical point. i just vsed 4capynatural i won 4-1 (without malice + heal & without Beast Hiding + blinding + critical point) but i lost 2-3 with all those skills

    lol u got told. Golddigga ur stats are not good. of course u are gonna lose vs.[/b]
    post ur stats pls


  6. #7326
    KalaBunga Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Holland
    Posts
    1,545

    Default

    my updated stats , server is girakon h34r:
    [/b]
    Fegut

    got a bit higher acc then you and like 30 hp xD , but ya got 100 more ap T_T :P

  7. #7327
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    US, PHILADELPHIA!
    Posts
    613

    Default



    soon to get +9/19 hp set which will make my hp around 10k with undying

    none ever beated me in vs @my server yet[/b]
    Mage Food xD

  8. #7328
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    vagina
    Posts
    1,283

    Default

    Mage Food xD[/b]
    +1 12 flame resist lol

  9. #7329
    closetoheaven
    Guest

    Default

    fp chitins sucks at least on our server...without+1/2 uniques...low hp,low ap..good ac...no ty :P 1100ac with sheild i can tank plenty on paper build..only problem is rogues cus they hit me so hard no dd here , but para them and 90% of them just run anyways[/b]
    fp/chitin build is better cause u will get more sis 172 int =40-50 resis to all some thin like that and u can use dd chitin paper is for low lvl like 70-72 for the max even in 72 fp is better that paper
    i got 1800 ap at lvl 72 200 str 2 parts of fp+8 and the others are hp with sucky items man so u will get some thin around 1900 ap+ paper suck man low ac and u dont have dd and lvl 80 rogues this is the only thin that can kill you in pk...

  10. #7330
    Senior Member Ahh...'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Finland
    Posts
    854

    Default

    as far as i know blind + critical point are not allowed in vses[/b]
    I really hope that you are kidding... not allowed? whatever not gonna start flame war.

  11. #7331
    NeronDomitius
    Guest

    Default



    soon to get +9/19 hp set which will make my hp around 10k with undying

    none ever beated me in vs @my server yet[/b]
    it's good only if u have IN, IB

  12. #7332
    melendi69
    Guest

    Default

    ofcourse, i have even 3x IB and 2x IN reserve

    and about the resist, i have rol1/rol0 and lillime1 and be+3. ppl using wp+1/+2 thats why they have high FR and those ppl are lvl 80 food XD and about ppl saying magefood, nope! malic + 3x helis = dead


    a paper bp is true bp, fuk chitin/fp bp. if i had +9 set i would have over 10k hp as paper. if i would compare IN with wp+1, i would go for special defense than shitty FR from wp. if i would choose between 4k hp and 150 def then i would choose 4k hp

  13. #7333
    closetoheaven
    Guest

    Default

    u will lose only 2.5 k and u will get 295 more defens from chitin set+8 so 295>2.5/3 k hp

  14. #7334
    melendi69
    Guest

    Default

    u will lose only 2.5 k and u will get 295 more defens from chitin set+8 so 295>2.5/3 k hp[/b]
    u get 2.5k more from being paper with set +9, but with undying u get 2x more its all about undying

  15. #7335
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    its true golddigger aint lost a legit vs yet.

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •