Page 512 of 960 FirstFirst ... 12412462502508509510511512513514515516522562612 ... LastLast
Results 7,666 to 7,680 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ...
Page: 512


  1. #7666
    Jason269
    Guest

    Default


  2. #7667
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    the way you say it... why dont u just use talias in a vers... since theres no rulebook to vs.. might as well use koxp, auto heal, auto pot[/b]
    if i was to vs anyone, and they decide to use talia's i wouldn't care..... since its all part of the game

  3. #7668
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    Nehterlands
    Posts
    196

    Default

    if i was to vs anyone, and they decide to use talia's i wouldn't care..... since its all part of the game[/b]
    Than let daddy use ice talia and magic shield. Than how would u ever beat him?

  4. #7669
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    Than let daddy use ice talia and magic shield. Than how would u ever beat him?[/b]
    he did use MS, but i don't think he had talia, and as for that yeah go ahead.... then i guess ill just have to put all my DD stuff and not only have 10 dd from IN

    p.s. lol today i installed it again went in game running around naked in cz, donated about 2k np to humans ^^, all were lettering me "wtf u doing", but its uninstalled again now

  5. #7670
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    he did use MS, but i don't think he had talia, and as for that yeah go ahead.... then i guess ill just have to put all my DD stuff and not only have 10 dd from IN

    p.s. lol today i installed it again went in game running around naked in cz, donated about 2k np to humans ^^, all were lettering me "wtf u doing", but its uninstalled again now[/b]
    lol I was getting pm you cuz 2 good sins were vsing in arena

    4comeonbaby and B5

  6. #7671
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,170

    Default

    lol wat are u both thinking, especially puppet, uve been playing mage and.....

    is there are a rule book for 1 vs 1 ?? nope i didn't think so...... and im not a dumbass to tank and take all the r hits and having all the skills hit me full, sliding cancels the r's and make the skills fail[/b]
    lol ur pretty sad if u think sliding in 1v1 is fair. and via would tear ur shit apart in a 1v1.

  7. #7672
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    lol ur pretty sad if u think sliding in 1v1 is fair. and via would tear ur shit apart in a 1v1.[/b]
    from what i know u quit ko quite some time ago? ..... how about u ask some present day people in girakon about the damage dealt to them and the 1 on 1s i had with them

    as for daddy if i tanked him... i would lose
    if i slide.... i would win...... but the sliding shouldn't matter at all ESPECIALLY for him since i can't slow him, i just only cancel alot of his damage

  8. #7673
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    nice rouge for cwest

  9. #7674
    I_JuST_OwNed_U
    Guest

    Default

    eh well i think it takes as much skill to slide in a 1v1 if anything, ppl will complain if u slide b/c most of the time themselves cant slide for shit, and ofc if u tank a rogue/warrior with a mage same + uniques and shit, 95% of the time u will lose, i always tank b/c thats the way i am, but there is nothing wrong with sliding. People just get mad when they lose to people who use it because they know they would win in tanking but when it comes to sliding they lose. Only thing that should not be used in 1v1's is like talias any koxp skills ofc xD and priest should use malice if they want alot of respect in 1v1's, full debuff 1v1 is pretty gay but allowed, just u wont get any respect from anyone.

    and i think with my mage at gay lvl 72 dual shio+3's garp+8 i was hitting rogues near 700's and 75+ warriors 650ish around there somewhere, and dual fr+3 hellblood+8 hits like 800 on rogues, 700+ on warriors, i think thats what i remember my friend saying on his fire mage.

  10. #7675

  11. #7676
    closetoheaven
    Guest

    Default

    and? i know ppl that got 1900 ap with the same defens and hp/mp even more

  12. #7677
    mammlea2
    Guest

    Default

    IT'S POST YOUR STATS, NOT POST WHAT YOU THINK!

  13. #7678
    closetoheaven
    Guest

    Default

    yeah but this is the lvls60+ topic..

  14. #7679
    Arthurios
    Guest

    Default

    and? i know ppl that got 1900 ap with the same defens and hp/mp even more[/b]

    did I say that this was the best stats there is ? no like the poster above me said : Its post your stats, and not post your flame

  15. #7680
    closetoheaven
    Guest

    Default

    lol you are spaming this is not dlw post your stats this is lvls 60+ post your stats...

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •