Page 623 of 960 FirstFirst ... 123523573613619620621622623624625626627633673723 ... LastLast
Results 9,331 to 9,345 of 14391
Like Tree42Likes

Post Your Stats:)

This is a discussion on Post Your Stats:) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; dread shieild, but i like to use this ss cuz of the hp and resist, nad the ac aint to ...
Page: 623


  1. #9331
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    dread shieild, but i like to use this ss cuz of the hp and resist, nad the ac aint to bad
    il would have had like 1.5k with ds i rekon

  2. #9332
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    Thats my newbie bp on edana

    "Int" mode with tooth+6 + ss+6 :


    BP mode :


    Rouge mode:
    [/b]
    Wow dude nice stats and if you would use talia you&#39;d get over 1k ac (but since crystals cost so much.. its kinda useless to craft talias >.<)

  3. #9333
    k66k Senior Member ShellinShitakaMad_doll's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    838

    Default

    i woud always be on smite built cuz those stats rock.. woud rock even more with DS on

  4. #9334
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    at the time of the SS the ds+3rb wasnt in my character, couldnt be fucked to get it after already scrolling up.

  5. #9335
    xstep
    Guest

    Default

    very nice smitte mode , really high ap with smitte

  6. #9336
    TooHardcore
    Guest

    Default

    My BP on Edana various modes



    Best non shield AC


    Battle INT Mode


    UNDY PK Mode


    Scolled PK Mode

    Cheers[/b]

    lift already posted his godly stats :lol:

  7. #9337
    magnified
    Guest

    Default

    whos character is that crack ? i know it aint ur nubby captianplanet haha

  8. #9338
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    whos character is that crack ? i know it aint ur nubby captianplanet haha[/b]
    HAHAHA! Crack got owned.

  9. #9339
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    whos character is that crack ? i know it aint ur nubby captianplanet haha[/b]
    lol i sold captainplanet a while back, this is character i play on edana. Played it for like 5 months or so until cwest came out

    @parasatic:HAHAHA I GOT OWND BRO!! YEAH HIGH FIVE FATASS

  10. #9340
    a846039
    Guest

    Default

    My Lvl 73 Rogue from Olympia. Currently exping to 75 at least. Comment on stats Plx.
    [/b]
    Oh wow thats some nice stats

  11. #9341
    POLISH PLAYBOY Senior Member BabaHypno's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    EUKO
    Posts
    846

    Default

    lol i sold captainplanet a while back, this is character i play on edana. Played it for like 5 months or so until cwest came out

    @parasatic:HAHAHA I GOT OWND BRO!! YEAH HIGH FIVE FATASS[/b]
    hahahahaha I cant wait till we play togetha mate, almost everytime when im readin ur comment it makes me laugh <3

    on topic: http://img134.imageshack.us/my.php?i...sssmitenj5.jpg those stats are SWEET!

  12. #9342
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    lol i sold captainplanet a while back, this is character i play on edana. Played it for like 5 months or so until cwest came out

    @parasatic:HAHAHA I GOT OWND BRO!! YEAH HIGH FIVE FATASS[/b]
    Ur not funny, and every one knows I&#39;m fat, like zomg? I don&#39;t care?

    Stupid fag.

  13. #9343
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    vagina
    Posts
    1,283

    Default

    Ur not funny, and every one knows I&#39;m fat, like zomg? I don&#39;t care?

    Stupid fag.[/b]
    I thought it was pretty funny.

  14. #9344
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    I thought it was pretty funny.[/b]
    Ur opinion doesn&#39;t matter here 6, it&#39;s between me and him D:

  15. #9345
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    vagina
    Posts
    1,283

    Default

    Ur opinion doesn&#39;t matter here 6, it&#39;s between me and him D:[/b]
    k fatty

LinkBacks (?)

  1. Hits: 2
    05-11-2013, 05:58 AM
  2. Hits: 2
    07-25-2012, 01:46 PM
  3. Media
    Refback This thread
    Hits: 3
    06-12-2012, 05:34 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •