Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Random Guys

This is a discussion on Random Guys within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Level 100 in Knight Online he learned me there is one ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: didnt knight online get shut down? CrazyFrog: Nop ...
Page: 1


  1. #1
    CuriositY
    Guest

    Default

    Level 100 in Knight Online he learned me there is one

    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: didnt knight online get shut down?
    CrazyFrog: Nop why ?
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: oh cause like early last year it did
    CrazyFrog: On MyKo
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: no
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: just
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: knight online
    CrazyFrog: Nop lol I&#39;ve been playing for over 4 years
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: oh
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: well i might dl it again
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: and we can lay together?
    CrazyFrog: Ok :P
    CrazyFrog: If you want..
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: i think i added you to Xfire
    CrazyFrog: Ok
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: kwl
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: ill get it now
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: oh
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: cause 1nce when i was playing
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: it said
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: sorry for the inconvenence
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: Ko is shutting down
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: i was like wtf
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: omg you cant get knight online from filefront?
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: can you?
    CrazyFrog: Nop
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: omg
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: it might take me 14 hr&#39;s to get
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: lol
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: omg
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: now with game daily
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: i can get in like 30min
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: haha
    CrazyFrog: Yea
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: i am getting loads of kb a sec
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: like 270-300
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: well
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: ill make a account
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: and can you re train me
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: cause i used to have a level 100
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: and like best armour
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: now frogot user
    CrazyFrog: Hmm There is no level 100 -.-

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    108

    Default

    omg.. i would almost kill myself

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    mwhahahhaah

  4. #4
    CuriositY
    Guest

    Default

    And here it come the How Old Are you....


    CrazyFrog: How old are you ?
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: 11 ^^
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: lol
    CrazyFrog: You need to pay for this game dude..
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: not until like lvl 60
    CrazyFrog: Nope lol

  5. #5
    Evilyoshi
    Guest

    Default

    LOL :mellow:

  6. #6
    ministry
    Guest

    Default

    he probably ment that private server knight online i used to play there

  7. #7
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    he probably meant runescape level 100 :/

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Peru
    Posts
    2,020

    Default

    And here it come the How Old Are you....
    CrazyFrog: How old are you ?
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: 11 ^^
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: lol
    CrazyFrog: You need to pay for this game dude..
    ▒▓█>|<|ŤĒĎĎŶ‾ĔŔ‾|>-----: not until like lvl 60
    CrazyFrog: Nope lol[/b]
    I think he meant WoW or smth :lol:

  9. #9
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    he probably hasnt clue what is he talking about

  10. #10
    Kreeden
    Guest

    Default

    <3 noobs

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    .
    Posts
    1,997

    Default

    prolly kid who was messin with u : P

  12. #12
    Senior Member silversin's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Poland / England
    Posts
    139

    Default

    lol i like children thinking :P its funny all the times

  13. #13
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    I think he got runescape and Ko confused ;x

  14. #14
    F-ck Yeah Senior Member evilstevil's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    belgium
    Posts
    802

    Default

    braindmg? :lol:

  15. #15
    CuriositY
    Guest

    Default

    I think he got runescape and Ko confused ;x[/b]
    He still says that he got a level 100 on Knight Online On Manes hahah and he piss me off saying like I go , I brb , I Afk , Dinner , Afk.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •