Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 31 to 45 of 134

Sanctis PK Vol 1 C-west Mage pk

This is a discussion on Sanctis PK Vol 1 C-west Mage pk within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; That sucked... jp GG mage.. better for being IN your party than being against you... -Kaboom/xAnarchistx...
Page: 3


  1. #31
    xanarchistx
    Guest

    Default

    That sucked...

    jp GG mage.. better for being IN your party than being against you...

    -Kaboom/xAnarchistx

  2. #32
    ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100%VOLUME Senior Member SamEs's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Bielefeld|Germany
    Posts
    1,248

    Default

    awesome movie
    next time pls make sex with sundries ^_^
    9/10

  3. #33
    ಠ_ಠ Senior Member loveya's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Norway
    Posts
    1,525

    Default

    good mage

    7/10 looked like most of the sins had no buffs tho.

    ending was cool

  4. #34
    Tsikis
    Guest

    Default

    Nice Video Justin....u pwn...yea....gg mage <3

  5. #35
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    Nice video like usual. Fuck.... I wish I still played cwest :P

  6. #36
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    Well im watching it right now, but the fact that u putted "vs" between me and you when i wasnt even buffed makes me sad, and its just the beginning.
    Oh well, maybe ill waste 1 set of scrolls just to kick yo ass couple times in cz, will record it and bring it here .

    And as i told you on pm, i stopped atacking you cause there was another assasin who atacked you, doesnt matter if it was noob or not, im pking without names above the heads.

    And the end...definetly need to kill you couple times in cz so my name can be fully cleaned up .

    Notes : Nothing special to me but lets say 7/10 just because i personaly like you, even if u are AFK and human .

  7. #37
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    England
    Posts
    618

    Default

    AMAZING 10/10

    wouldn&#39;t expect anything less from my old kanka justin <3

  8. #38
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Lmao was like:

    Oh kool a new sanctis movie then I looked at replys and saw 35 thinkin it was old but its from yesterday

    Watching atm

  9. #39
    Senior Member JordyT22's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Australia
    Posts
    241

    Default

    Very nice^^ though cz is kinda empty :P

    i miss your old sexy long blue cape ;O

  10. #40
    SharDiS
    Guest

    Default

    i can say he good player
    without see the movie i see hem in cz
    but still not inaf for for my party :P

    btw can u upload it to other web?
    i cant download it cuz im from israel :s

  11. #41
    ScottCW1
    Guest

    Default

    thanks man love it how i get no respect shows how much u care.

  12. #42
    Senior Member Blower's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    FRANCE
    Posts
    683

    Default

    Nice movie 8/10

  13. #43
    Lizi
    Guest

    Default

    woot sanctis the best mage in c west

    can u upload it to other site?

    file front is gay and block israel[/b]
    +1 plz justinnnnnnnn im dieing to see it!

  14. #44
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    thanks man love it how i get no respect shows how much u care.[/b]
    Scotty, i still <3 you bro. even tho u didn&#39;t come human with us

    Well im watching it right now, but the fact that u putted "vs" between me and you when i wasnt even buffed makes me sad, and its just the beginning.
    Oh well, maybe ill waste 1 set of scrolls just to kick yo ass couple times in cz, will record it and bring it here .

    And as i told you on pm, i stopped atacking you cause there was another assasin who atacked you, doesnt matter if it was noob or not, im pking without names above the heads.

    And the end...definetly need to kill you couple times in cz so my name can be fully cleaned up .

    Notes : Nothing special to me but lets say 7/10 just because i personaly like you, even if u are AFK and human .[/b]
    xD bro its not about me killing you, it&#39;s about the fact that i was dancing and it made for good movie footage ur GG and i have no doubt about that.

    The fact that I kill any1 on this server as a Int Mage when Bifrost is closed (no rings on server) is kinda funny to me. Unbuffed = np for sanctis :P

    But i&#39;ll vs you scrolled for sure, cuz it would only be fair

    +1 plz justinnnnnnnn im dieing to see it! [/b]

    I am uplaoding it to Megavideo right now, i hope you can DL from there.

  15. #45
    Priest_gabber
    Guest

    Default

    woah i liked it 9/10 love the oldskool town bombing part :P

Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •