Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 106 to 120 of 134

Sanctis PK Vol 1 C-west Mage pk

This is a discussion on Sanctis PK Vol 1 C-west Mage pk within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; What, what, what u gonna do, what u gonna do when they come for you. Our last meeting shown that ...
Page: 8


  1. #106
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    What, what, what u gonna do, what u gonna do when they come for you.
    Our last meeting shown that u can do nothing against me in vs .
    Keep running through the fences in bowl . Thats all u can do against me Sancte .

    And TheCharmer, u lost to me at full hp but thanks for your pots. What a shame u had to get tpd buy your team mate .
    You guys lost to a rogue with quest belt.


    P: the fact that i cant pm you ingame while you are in cz makes you realy suspicious, but lets leave this topic alone.

  2. #107
    Nuttbuster
    Guest

    Default

    ^ who are you? ieatpeople? lmao never heard of that name in my life... anyways stop hating, go outside for a change

  3. #108
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    First of all im not speaking with you.
    Sanctis posted 2 scenes in his movie when ones he kills me and the 2nd when im running away.
    There was time for payback, this time scrolled.
    Maybe if u opened your eyes wider u would notice my nick and not ask who am i.
    And to your information i work 12/24 dailu so im going out preety often.
    Anyways, i already rated that movie in my post before.

    One more thing to Sanctis, think twice before u put any scenes in your movie. Or you wanna get yourself some real enemys.

  4. #109
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    541

    Default

    ^
    Uh... Seriously dude... Who are you?

  5. #110
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    sum super-egotistical rogue in MM's who cried cuz i caught him un-buffed and pwnt him. If he read my post he'd see that i dont claim to be the best player in the game, nor am i geared to balls. So if a GG geared rogue, higher level then me kills me in a 1v1, then so be it.


    GoldenShower, I dont care about making enemies with people that take shit too seriously. Lighten up, smoke some herb, and get over yourself.

  6. #111
    Senior Member JordyT22's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Australia
    Posts
    241

    Default

    Did i post here already?

    lol well i watched it twice anyway, GG! :P

  7. #112
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    273

    Default

    First of all im not speaking with you.
    Sanctis posted 2 scenes in his movie when ones he kills me and the 2nd when im running away.
    There was time for payback, this time scrolled.
    Maybe if u opened your eyes wider u would notice my nick and not ask who am i.
    And to your information i work 12/24 dailu so im going out preety often.
    Anyways, i already rated that movie in my post before.

    One more thing to Sanctis, think twice before u put any scenes in your movie. Or you wanna get yourself some real enemys.[/b]

    Rofl u clearly got ownt

    bb

  8. #113
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    sum super-egotistical rogue in MM's who cried cuz i caught him un-buffed and pwnt him. If he read my post he'd see that i dont claim to be the best player in the game, nor am i geared to balls. So if a GG geared rogue, higher level then me kills me in a 1v1, then so be it.
    GoldeNTriggeR, I dont care about making enemies with people that take shit too seriously. Lighten up, smoke some herb, and get over yourself.[/b]
    Im taking shit too serious, thats cute. You asked for more 1v1s and u got 1 yesterday. Looking forward for more.

    Cya

  9. #114
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    Did i post here already?

    lol well i watched it twice anyway, GG! :P[/b]

    Mr Big Nobody speaks, ay.

  10. #115
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    US, PHILADELPHIA!
    Posts
    613

    Default

    Wouldnt it be easier to reskill the mage to fire/ice >.< then u can clearly see who you can and who u cant beat.

  11. #116
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    Wouldnt it be easier to reskill the mage to fire/ice >.< then u can clearly see who you can and who u cant beat.[/b]
    coming from another one of those Babashopping BP&#39;s who duffs mages in 1v1&#39;s?



    ....shhhhhh, this topic is for my video

  12. #117
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    What, what, what u gonna do, what u gonna do when they come for you.
    Our last meeting shown that u can do nothing against me in vs .
    Keep running through the fences in bowl . Thats all u can do against me Sancte .

    And TheCharmer, u lost to me at full hp but thanks for your pots. What a shame u had to get tpd buy your team mate .
    You guys lost to a rogue with quest belt.
    P: the fact that i cant pm you ingame while you are in cz makes you realy suspicious, but lets leave this topic alone.[/b]
    lol off topic but i had to say this :") i beat thecharmer naked unbuffed lol ( i love you jared ill unban you from vent )

    coming from another one of those Babashopping BP&#39;s who duffs mages in 1v1&#39;s?
    ....shhhhhh, this topic is for my video [/b]
    ez up sanctis kinda hypocritical in my mind for you to say that
    least he leveled his char
    and everyone knows Light mages are rigged

  13. #118
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    US, PHILADELPHIA!
    Posts
    613

    Default

    coming from another one of those Babashopping BP&#39;s who duffs mages in 1v1&#39;s?
    ....shhhhhh, this topic is for my video [/b]
    no shit u get duffed, stop sliding babe
    if u see me next time just ./town like everybody else -_-

    ....shhhhhh, this topic is for my video [/b]
    yea, but dont forget the nice comments after it.

  14. #119
    Senior Member hellzbellz19's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Canada
    Posts
    273

    Default

    why u gotta crack on my char sanctis? call me a baba shopper? ( I think thats a flame...) Where are the admins... and ive heard of some of the gear that you have man... you cant say u havent bought gear.

  15. #120
    Banned CkkJl2's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    A room with no windows..
    Posts
    789

    Default

    I&#39;m loving the hate, if I was killed by Sancte in this very nice video I&#39;d be honored xD
    Better to die by him in a well put movie than by some turk in a random Fraps movie.

    Stop hatin =/

Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •