Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Sc4rf4ce PK

This is a discussion on Sc4rf4ce PK within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Check out Sc4rf4ce tearing it up! [ame="http://www.youtube.com/watch?v=gHsag_9OiB0"]YouTube - ‪Scarface35 PK and VS Movie‬‎[/ame]...
Page: 1


  1. #1

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    7

    Default Sc4rf4ce PK

    Check out Sc4rf4ce tearing it up!

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=gHsag_9OiB0"]YouTube - ‪Scarface35 PK and VS Movie‬‎[/ame]

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    ur combo its ok !! but the sins that u vs !! they sucks a lot !! its kinda suck if they cant kill unbuffed warrior !!! (they use cp and eskrima also) !! anyway the name of the songs ? !

  3. #3
    Senior Member the ring's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,394

    Default

    best warrior ever ? wasnt that bad but iv seen much better, about the movie it self more then half was VS's and the pk was boring
    Last edited by the ring; 08-10-2010 at 11:47 AM.

  4. #4
    Beholdlove
    Guest

    Default

    the music quality is HORRIBLE

  5. #5
    _.-~=FackaBitch=~-._ Senior Member Gaudior's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Hungary
    Posts
    1,321

    Default

    the video wouldn't be that bad but the quality of the music kills my eaaars ooo maa god

  6. #6
    Implmp
    Guest

    Default

    Decent video the combo was good, but got the the quality even at 1080p was pretty bad, and the music do I even have to go there. But foxy I still love you so it has to be a 10/10.

  7. #7
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,204

    Default

    the music sounds horrible cuz the songs are some kind of Bass remix or smth and it creates that weird shit there ;D

  8. #8
    Senior Member iTzDeceiver's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    271

    Default

    vsin on undy is lame imo :P

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    176

    Default

    In vs against Tarantula, the warrior was wolfed (yes he was in the same party as the person he was vsing, but he wud have lost if he wasn't wolfed)

    In an earlier vs in cz, he had a priest give him a restore which could also easily effect a vs regardless of what some might say. Also you may have also had bugged AC in that vs if you look at the scrolls used

    Music was terrible and watched it while it was muted

  10. #10
    NOS
    NOS is offline
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Veroia
    Posts
    126

    Default

    if that means to be the best warrior ever then i don't wanna be the best ...just lol

  11. #11
    Senior Member DEATHxPROOF's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    511

    Default

    Meeeh VS if both have undy is perfectly fine with me it definitely helps with eskrima and critical. Fagxor is if they where both unbuffed sin used Blinding+Eskrima/Critical then unclick skill :b imo. I like how close it is, and how its a challenge.

  12. #12
    Senior Member SkoczPoWino's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Poland
    Posts
    128

    Default

    Quote Originally Posted by Bison View Post
    ur combo its ok !! but the sins that u vs !! they sucks a lot !! its kinda suck if they cant kill unbuffed warrior !!! (they use cp and eskrima also) !! anyway the name of the songs ? !
    combo? wher u see combo? its look like macro from maus or keyboard!
    check it! guy have 20m to targets and all the time spam 'S' lol its joke?


    1/1000000

  13. #13
    Lati
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by SkoczPoWino View Post
    combo? wher u see combo? its look like macro from maus or keyboard!
    check it! guy have 20m to targets and all the time spam 'S' lol its joke?


    1/1000000
    Ur macro is way better, isnt it ?
    @movie
    Quality not even 720p, music quality is horrible
    4/10

  14. #14
    Ganadorph Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    246

    Default

    wow i been watchin ko movies ever since i started ko in 05 n i gotta tell u.. this movie sucks elephant balls...

  15. #15
    xfree2
    Guest

    Default

    very good combo..... and movie? 8/10

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •