Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 46

Slm Lvl 70 - Movie

This is a discussion on Slm Lvl 70 - Movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by Bafert Cama i have to say i hate u i really do ^^ because u are the ...
Page: 2


  1. #16
    DragonFire
    Guest

    Default

    Originally posted by Bafert
    Cama i have to say i hate u i really do ^^ because u are the only mage that i cannot kill *<_< *

    u are 1 very good mage
    you havent killed me yet

  2. #17
    GangS
    Guest

    Default

    1st :rollseyes: h43r:

  3. #18
    Bafert
    Guest

    Default

    Originally posted by Dragonfire333+--><div class='quotetop'>QUOTE(Dragonfire333)</div>
    <!--QuoteBegin-Bafert
    Cama i have to say i hate u i really do ^^ because u are the only mage that i cannot kill *<_< *

    u are 1 very good mage
    you havent killed me yet [/b]
    well then ill be looking for u B)

  4. #19
    XX
    XX is offline
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hull, England
    Posts
    475

    Default

    Very ncie movie cama
    "Ops dead end =/" haha

  5. #20
    BattyBat
    Guest

    Default

    Originally posted by xourico
    well cama is strong cuz he always got a nice party with him, he is a pro tp mage, nice aoe skill and nice battle vision... cuz if u wanna know in general ppl hit him really hard, at least me...
    obviously they hit him real hard, hence why compared to other mages he rarely dies.. that makes sense!

    <3 cama, one of the best mages on the server.

  6. #21
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    I missed Cama's movies , I remember The End was a really powerful bit of movie making

    But it was really me on Felix honest :lol:

  7. #22
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    xD <3 all

    xourico cant really compare the damage archers do to the damages any other class do anymore -_-

    uploading to filefront as we speak

  8. #23
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    I loved the video, the only problem is the bad quality, overall very nice

  9. #24
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

  10. #25
    the_DEAN
    Guest

    Default

    :lol: :lol: i loved the music very nice small green tunk mage nice nice pal

  11. #26
    poiz3n
    Guest

    Default

    why dont u ppl put fraps or w/e u use on high ? instead of speed...
    im tired of watchin shit so grainy u cant see crap lol
    ii put fraps on high , looked better then in real ko..

  12. #27
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    it was 128mb with this quality....with the quality on highest itd be a shit load larger...a lot larger than rapidshare would allow me to host

  13. #28
    poiz3n
    Guest

    Default

    was it rared ? not rare.... RARed?

  14. #29
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    name 1 good reason u need high quality.......go on name 1...u dont need to read the chat, u dont need to read anything...the only thing high quality allows is the ability to read the chat etc

  15. #30
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    nice movie cama :P, liked it. Good support mage movies are hard to find. loved the part where u jimbo and arcy fought a whole party :P

    there was some really barbi style going on music tho :P

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •