Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 39

Thank you anvil and my luck(Buffy)

This is a discussion on Thank you anvil and my luck(Buffy) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol yesterday i burned a ss going +4 with a trina I'M LIKE MR UNLUCKY...
Page: 2


  1. #16
    Pro Noob Senior Member The_Preist's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Melbourne Australia
    Posts
    302

    Default

    lol yesterday i burned a ss going +4 with a trina I'M LIKE MR UNLUCKY

  2. #17
    rozbujany
    Guest

    Default

    the luckiest player ever i will betatest it plys ;(

  3. #18
    shelliebelly
    Guest

    Default

    what server? nice btw[/b]
    i see tormentors so diez ^^

  4. #19
    Ainelover
    Guest

    Default

    im luckier sorry :\

  5. #20
    Pro Noob Senior Member The_Preist's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Melbourne Australia
    Posts
    302

    Default

    im luckier sorry :\[/b]
    i got lucky last night when i met ur mum.










    OMG SORRY I COULDNT RESIST


    h34r: h34r: :lol:

  6. #21
    Senior Member :gyrgi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Poland
    Posts
    542

    Default

    Gratz Ozcan :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Germany
    Posts
    162

    Default

    lucky ass gift oke?

  8. #23
    tefuera
    Guest

    Default

    kk gifted to all xD

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Poland xd
    Posts
    165

    Default

    Gratz:wub: i hate u xD

  10. #25
    MrBullet
    Guest

    Default

    damn, thats nice man!

  11. #26
    black_11
    Guest

    Default

    omfg, Nice ^^ gratz

  12. #27
    llJuanMall
    Guest

    Default

    gratz man

  13. #28
    poiz3n5
    Guest

    Default

    preview +9 ? <3

  14. #29
    SilicoN
    Guest

    Default

    gratz!

  15. #30
    poiz3n5
    Guest

    Default

    gogogo try +9 lol

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •