Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 31 to 45 of 165

Those playing new beta

This is a discussion on Those playing new beta within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; The looks of those bosses are pretty fukked up if you ask me ......
Page: 3


  1. #31
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    The looks of those bosses are pretty fukked up if you ask me ...

  2. #32
    From the beginning Senior Member EG4L's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,119

    Default

    lol wtf...guy here with cs+10 iron neck +5 hell lbood +10 etc etc

    is there a way to get these or is it duped?

  3. #33
    Senior Member springer100's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    poland
    Posts
    576

    Default

    maybe they ytl gm on beta

  4. #34
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    you merchanting that he buying them , can do buying and selling merchant now

  5. #35
    compak
    Guest

    Default

    That's sucks about the look of those boss :S

  6. #36
    cigaret10
    Guest

    Default

    Where i can register for this beta?

  7. #37
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    i have HEAPS of ss's of cz, new events, different quests, bosses, skills and a few other things hardish to get gear becasue anvil still sux!

  8. #38
    StoneColdAngel
    Guest

    Default

    What do those new monsters drop? h34r::P

  9. #39
    Senior Member Rad_Archer's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Cold Water - Santa Cruz
    Posts
    3,058

    Default

    lol wtf...guy here with cs+10 iron neck +5 hell lbood +10 etc etc

    is there a way to get these or is it duped?[/b]

    This is "buying" mode...

  10. #40
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Took me 20 mins to load :>


    B> new pc

  11. #41
    LordLothar
    Guest

    Default




  12. #42
    Senior Member Adebisi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Croatia
    Posts
    636

    Default

    [/b]
    hhahaha thats me

  13. #43
    EXP Extraordinaire Senior Member HeavensReject's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    San Diego, CA, USA
    Posts
    1,058

    Default

    look at my nigga lothar bein all leet and shit :P

    i think the new bosses look pretty badass

  14. #44
    Senior Member Hugge's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    648

    Default

    where did u find the enigma?

  15. #45
    EXP Extraordinaire Senior Member HeavensReject's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    San Diego, CA, USA
    Posts
    1,058

    Default

    dunno if ne1 posted these yet. went out to see the titan/ds spawn in cz (drool at the exp im gonna be doing there...cant wait!!!) and found these bad ass nigs in the back:




    none agro accept the aof looking things they hit u with a poison of some kind (same icon as harpy poison) and they aoe'd my nub ass 83 for like 2k with a lil dot damage. i tried to solo the huge balrog "hellfire" on fraps and it fuking RIPPED me. spammed like 4k lol ill upload later maybe :P

Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •