Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

turks & II

This is a discussion on turks & II within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; well since 2days i own a reversed II and i get like 10pms on a day.. only turks who ask:" ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member NordFront's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Austria aka Österreich
    Posts
    856

    Default turks & II

    well since 2days i own a reversed II
    and i get like 10pms on a day.. only turks who ask:" ıron ımpact + ?", "sell me ı need"
    (b4 i was wearing a glowing MS and dingt get any pms)
    well most of them dont even know hows the name of the item they call it elendekil, irom impak, iro ipak,...

    wy the hell they love this weapon so much? pls help me understand o.o


    best pm today:
    http://img201.imageshack.us/img201/9169/stupid0op3.jpg
    http://img180.imageshack.us/img180/5590/stupid1pb0.jpg
    http://img245.imageshack.us/img245/4006/stupid2vl8.jpg


    /spawn
    /wrongsection h43r:

  2. #2
    Mrjcolley
    Guest

    Default

    Hes loving it

    Maybe he works in mcdonalds?

    Turks rock really :lol:

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,453

    Default

    they love it because iron impact +8 is the ultimate dupers weapon of choice. If no one duped or bugged FT then they wouldnt be even 1 iron impact +8 on the server, so its like a status symbol to them.

    Kinda like they think the faster you can run the better you are etc.

  4. #4
    Reinhard
    Guest

    Default

    Originally posted by Mrjcolley
    Hes loving it * *

    Maybe he works in mcdonalds?

    Turks rock really *:lol:
    LOOOOOOOOOOOOOOOOL

    "McDonalds : ım ıs lovın ıt"

  5. #5
    Lezito
    Guest

    Default

    This is normal ( For a turk )

    I hate It ( ııı´´yıııyı´´yı) :P

  6. #6
    UgUrKa_TuRKa
    Guest

    Default

    Originally posted by Lezito
    This is normal ( For a turk )

    I hate It ( ııı´´yıııyı´´yı) *
    I hate ''ı'' too aga but there is no such a letter in Turkish-Alphabet .We write lil ''I'' but it seems as a ı n it happens only non-Turks.
    N about II .If u dont wanna sell an II to Turks block your whisper.K got it?

  7. #7
    Z3non
    Guest

    Default

    LOL! For petes sake, its like the clan thing!
    Clan + kaç? Clan aga? Clan plys? OMFG understand one thing.
    Begging is stupid and shouting anany o.ç a.q after we dont clan u is equaly stupid.
    Instead of going to KO, try to go to school and get some culture -_-

  8. #8
    Senior Member NordFront's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Austria aka Österreich
    Posts
    856

    Default

    question done ^_^

  9. #9
    liquid1
    Guest

    Default

    since fd i saw like 3-4 ii +8 on diez all of them on ppl from same clan (turkish one)
    called sultansofottomans kinda wierd isnt it?

  10. #10
    Z3non
    Guest

    Default

    Baba me lagyt oky? no dupe varmy plys me lagyt me have +8 100% scryll no tell gm my lagyt no ban plyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys



  11. #11
    Senior Member NordFront's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Austria aka Österreich
    Posts
    856

    Default

    B> free II +8 pm ac

  12. #12
    IntrepidTimorous
    Guest

    Default

    Fuk u stop being mad about Turks :angry: .

  13. #13
    HealeR
    Guest

    Default

    ROFL

  14. #14
    Senior Member Arca_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Brussels - Belgium
    Posts
    1,661

    Default

    I WANT TO DO VERY NICE FRIENDS WITH YOU PLS



    secks

  15. #15
    boxerss
    Guest

    Default

    Originally posted by IntrepidTimorous
    Fuk u stop being mad about Turks *:angry: .

    haha if you cant take some jokes, you might aswell leave :rollseyes:

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •