Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Uhh this is so cute :)

This is a discussion on Uhh this is so cute :) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; it always makes me smile I would like to have 1 also Look to the end because the cutest part ...
Page: 1


  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    it always makes me smile I would like to have 1 also Look to the end because the cutest part is at the end
    http://www.youtube.com/watch?v=TPhpsIK7pDc

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Israel
    Posts
    901

    Default

    Omg omg gay gay gay gay gay

  3. #3
    bastard007
    Guest

    Default

    it always makes me smile I would like to have 1 also Look to the end because the cutest part is at the end
    http://www.youtube.com/watch?v=TPhpsIK7pDc[/b]
    ohh really cute animal...but his spikes can realy hurt :P

    is that a albino...then he is white ?!

  4. #4
    Tupo
    Guest

    Default

    i got everyday 5-6 hedgehogs in my backyard..they r so annoying..for fuck sake

  5. #5
    iViKiller
    Guest

    Default

    lol

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    i got everyday 5-6 hedgehogs in my backyard..they r so annoying..for fuck sake[/b]
    Haha

  7. #7
    greishkan1
    Guest

    Default

    it always makes me smile I would like to have 1 also Look to the end because the cutest part is at the end
    http://www.youtube.com/watch?v=TPhpsIK7pDc[/b]
    Is it yours?

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    Is it yours?[/b]
    no its not mine... Just a clip my friend found from youtube

  9. #9
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    boring

  10. #10
    k66k Senior Member ShellinShitakaMad_doll's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    838

    Default

    it rules so cute

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    belgium (not far from simon o.O)
    Posts
    436

    Default

    I would spraypaint it bleu like sonic the hedgehog o.o

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    not in ko anymore
    Posts
    634

    Default

    really adorable, so spikey :P

  13. #13
    PlayerofRogueC0la
    Guest

    Default

    I would spraypaint it bleu like sonic the hedgehog o.o[/b]
    haha nice thinking h34r:

  14. #14
    J
    J is offline
    Senior Member J's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    It's hot here
    Posts
    3,029

    Default

    Awwww so cute, but it's kinda sad when he's trying to flip over right side up and he can't do it.

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York City
    Posts
    610

    Default

    haha nice thinking h34r:[/b]

    rofl. color his feet blue and red also. and get a squirrel nex time for "tails" or wut he is :P

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •