Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 37 of 37

Upgraded Raptor to +9

This is a discussion on Upgraded Raptor to +9 within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i think he talking about leaving the raptor up after u made it.... he was probably running downstairs like he ...
Page: 3


  1. #31
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    i think he talking about leaving the raptor up after u made it....

    he was probably running downstairs like he said lol. and i probably would of taken like 100 screen shots rofl.

    server?

    btw gz

  2. #32
    Havoc
    Guest

    Default

    jealous!

  3. #33
    saltman_147
    Guest

    Default

    i think he talking about leaving the raptor up after u made it....

    he was probably running downstairs like he said lol. and i probably would of taken like 100 screen shots rofl.

    server?

    btw gz[/b]
    I was haha, I was AFK for bout 5 min after so i edited bit of that out, says in movie but its in Beramus !!! woohoo best server

  4. #34
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    I was haha, I was AFK for bout 5 min after so i edited bit of that out, says in movie but its in Beramus !!! woohoo best server[/b]
    Wait... Beramus?

    Meh :'(

    gogo +10

  5. #35
    Adi
    Adi is offline
    Justice. Senior Member Adi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Israel
    Posts
    3,372

    Default

    WoW man Really Strong one!

    COngratz ur movie gave me some mode and now i made +7 elysuim xD!

  6. #36
    M3rgim
    Guest

    Default

    nice gratz

  7. #37
    saltman_147
    Guest

    Default

    WoW man Really Strong one!

    COngratz ur movie gave me some mode and now i made +7 elysuim xD![/b]
    :lol:

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •