Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 59

Veranation VİD 4

This is a discussion on Veranation VİD 4 within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by MrSugar oh man gotta love turks hahaha he obviously speaks english very well , and btw , ...
Page: 3


  1. #31
    Banned Regular Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Jordan - home - infront of PC
    Posts
    363

    Default

    Quote Originally Posted by MrSugar View Post
    oh man gotta love turks hahaha
    he obviously speaks english very well , and btw , turks are awesome , you'r just a noob hater.

  2. #32
    Owner of Tempelritter. Senior Member Boshar's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    130

    Default

    Quote Originally Posted by MrSugar View Post
    oh man gotta love turks hahaha
    Lol what? Unfortunately for you i am not Turkish, look up Jordan on Google. And by the way, do you just relocate your position after every reply you make to this thread?

    Love the E-Sarcastic giggle you made though.

    Quote Originally Posted by PsychoPath View Post
    he obviously speaks english very well , and btw , turks are awesome , you'r just a noob hater.
    Sadly my Vocabulary, Grammar and Accent in English are better than his.. What has this World come into :/

    And Yes! Turks are awesome Creatures! I assure you that.

  3. #33
    Senior Member MrSugar's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Cali Beach
    Posts
    84

    Default

    Quote Originally Posted by Boshar View Post
    Lol what? Unfortunately for you i am not Turkish, look up Jordan on Google. And by the way, do you just relocate your position after every reply you make to this thread?

    Love the E-Sarcastic giggle you made though.
    i lol'd alex was right hahahahah

  4. #34
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    Quote Originally Posted by PsychoPath View Post
    No one cares who use CP Duration or not , everyone just want NP's , this is KO , not a friendly game .
    Agreed on the PK part... nobody gives a shit. For vs'es it's a diff thing, you're a warrior player... not a sin one. Yeah you probarly played a sin before you might say... but you suck'd donkey dicks I can already know that just by the way you talk big booii !

    All I'm saying is that a true sin will go 70-, not to give a chance to his enemy.... more like a challenge and way more fun

  5. #35
    Banned Regular Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Jordan - home - infront of PC
    Posts
    363

    Default

    Quote Originally Posted by SaintKnight View Post
    Agreed on the PK part... nobody gives a shit. For vs'es it's a diff thing, you're a warrior player... not a sin one. Yeah you probarly played a sin before you might say... but you suck'd donkey dicks I can already know that just by the way you talk big booii !

    All I'm saying is that a true sin will go 70-, not to give a chance to his enemy.... more like a challenge and way more fun
    You talk like KO = LIFE , bro i don't know if you know this , but , if you die in KO , You don't die in real life , lol get over it ..

  6. #36
    Banned Regular Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    new zealand
    Posts
    106

    Default

    Quote Originally Posted by PsychoPath View Post
    You talk like KO = LIFE , bro i don't know if you know this , but , if you die in KO , You don't die in real life , lol get over it ..
    for alex KO=life

  7. #37
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Norway
    Posts
    606

    Default

    Quote Originally Posted by PsychoPath View Post
    You talk like KO = LIFE , bro i don't know if you know this , but , if you die in KO , You don't die in real life , lol get over it ..
    lol

    Spoken like a true turk. Always comming with bad arguments And im 100% he has a better life than you.

  8. #38
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,080

    Default

    oh shit johny just dropped the turk bomb.. here goes fuckmother insult time.

  9. #39
    Banned Regular Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Somewhere Filthy
    Posts
    505

    Default

    wasnt a bad movie but did have some outrageous gear.. cant blame him for beiong the "BEST ASSASSIN EVER".
    lol

  10. #40
    Owner of Tempelritter. Senior Member Boshar's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    130

    Default

    Quote Originally Posted by SaintKnight View Post
    Agreed on the PK part... nobody gives a shit. For vs'es it's a diff thing, you're a warrior player... not a sin one. Yeah you probarly played a sin before you might say... but you suck'd donkey dicks I can already know that just by the way you talk big booii !

    All I'm saying is that a true sin will go 70-, not to give a chance to his enemy.... more like a challenge and way more fun
    Yeah and i bet you are pro just by the way you type, Big Boy.

    Why don't both of you go versus each other in a balanced server such as Sexyko where you start with the same items and

    at level 62? Maybe he'll show you how to inject some of that ego you acquire somewhere safe.

    Quote Originally Posted by johny View Post
    lol

    Spoken like a true turk. Always comming with bad arguments And im 100% he has a better life than you.
    Like i said, Turks are awesome. However you're not.

    I am 100% sure he has a better life than you, but then i could be wrong. Now my only question is, how does such forums include people such as yourselves.

    PS: Fix your English, begin each noun with a Capital letter and check your spelling. This is a Forum, nothing more nothing less.

    Quote Originally Posted by MrSugar View Post
    i lol'd alex was right hahahahah
    You have not made sense at all, and yet again you relocate. This is rather Marvelous! I am Intoxicated by you.

  11. #41
    Banned Regular Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Jordan - home - infront of PC
    Posts
    363

    Default

    Quote Originally Posted by johny View Post
    lol

    Spoken like a true turk. Always comming with bad arguments And im 100% he has a better life than you.
    i'm sorry , '' true turk ?!?! '' are there fake turks ? and btw ya , turks are awesome , but u r just a crappy hater , i can see that from your signature , the one u had before with the whisper , and oo ya , i didn't say SaintKnight is a no-lifer or something , noob , read before you post.!!


  12. #42
    Senior Member MrSugar's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Cali Beach
    Posts
    84

    Default

    Quote Originally Posted by Boshar View Post
    You have not made sense at all, and yet again you relocate. This is rather Marvelous! I am Intoxicated by you.
    i relocated to see how much you cared about it then i realized you are just another fustrated turk from forums trying to be someone you are not, I don't know wether laugh at you or feel sorry, if you got anything else to say to make urself look like a baddie pm me or add me on facebook we can work things out you are not worth the post count alright big boi.

  13. #43
    Banned Regular Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Jordan - home - infront of PC
    Posts
    363

    Default

    Quote Originally Posted by MrSugar View Post
    i relocated to see how much you cared about it then i realized you are just another fustrated turk from forums trying to be someone you are not, I don't know wether laugh at you or feel sorry, if you got anything else to say to make urself look like a baddie pm me or add me on facebook we can work things out you are not worth the post count alright big boi.

    i think you should improve your english , and btw , u keep changing ur location , u r so fast , next time you gonna be on mars i think ??

  14. #44
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Norway
    Posts
    606

    Default

    Quote Originally Posted by Boshar View Post


    Like i said, Turks are awesome. However you're not.

    I am 100% sure he has a better life than you, but then i could be wrong. Now my only question is, how does such forums include people such as yourselves.

    PS: Fix your English, begin each noun with a Capital letter and check your spelling. This is a Forum, nothing more nothing less.
    Yeah turks are awesome. I dont know whats so awesome with them, you like em cause they are stupid, arrogant, allah dumbasses?
    "Now my only question is, how does such forums include people such as yourselves." Ask urself, you like turks .... Ewwww i would kill my self if i were you..(There is a reason they are Ip banned from here ).

    Sorry for my english. English is my third language so yeah it's not perfect nor do i care to have a perfect english. Atleast its understandable?


    Quote Originally Posted by PsychoPath View Post


    i'm sorry , '' true turk ?!?! '' are there fake turks ? and btw ya , turks are awesome , but u r just a crappy hater , i can see that from your signature , the one u had before with the whisper , and oo ya , i didn't say SaintKnight is a no-lifer or something , noob , read before you post.!!

    Wtf are u talking about? fake turks? if u mean by turks not beliving in allah sure they are fake turks. Yeah i hate turks, so what? They are arrogant, dumbasses, they think they are the center of the world and much more.. Anyways i can understand why u like turks, you're from a 3rd world country like turks. Understandable..

    You were implying he had no life cause he supposedly cries over everthing lol..

  15. #45
    Banned Regular Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Jordan - home - infront of PC
    Posts
    363

    Default

    Quote Originally Posted by johny View Post
    They are arrogant, dumbasses,

    Oh , and you're not ?

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 05-27-2006, 07:56 AM
  2. Selling Chitin bow +3 and İron bow +1
    By belongtodeath in forum Diez
    Replies: 6
    Last Post: 05-25-2006, 10:09 AM
  3. SEELİNG 65 LEVEL WARİOR
    By ozkan in forum Ares
    Replies: 2
    Last Post: 05-19-2006, 05:28 PM
  4. İ want to sig pls
    By TURILLI in forum Media
    Replies: 5
    Last Post: 05-04-2006, 10:55 AM
  5. ======LVL 75 WARIOR VS LVL 73 ASSASİAN=======
    By mafya025 in forum General Chat
    Replies: 14
    Last Post: 04-13-2006, 12:10 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •