Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Very Nice Upgrade on Ronark ;)

This is a discussion on Very Nice Upgrade on Ronark ;) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; This char is real w1nsome2 http://www.youtube.com/watch?v=z_uvCLRCd4M really good...
Page: 1


  1. #1
    Ominous
    Guest

    Default

    This char is real w1nsome2


    http://www.youtube.com/watch?v=z_uvCLRCd4M

    really good

  2. #2
    Vikema
    Guest

    Default

    lucky

  3. #3
    Senior Member Gangsta1's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    796

    Default

    Fukk,2 +8s in a row xD

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    lucker :mellow:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Alabama
    Posts
    968

    Default

    pfft <_<

  6. #6
    Sno0p
    Guest

    Default

    Guess that at this try I just had bad luck .........or not



    19 chitins +7 and 4 shells +7 with trinas


    Anyway gift pls upgrade method :lol:

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Israel
    Posts
    558

    Default

    Guess that at this try I just had bad luck .........or not



    19 chitins +7 and 4 shells +7 with trinas
    Anyway gift pls upgrade method :lol:[/b]
    outch :P

  8. #8
    venom
    Guest

    Default

    Seems like someone wanted to stop that damn game and account there was no success in quiting.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Israel
    Posts
    420

    Default

    ehm, that not the best upgrade but yes, 2/2 shells its great.

  10. #10
    Senior Member Ahh...'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Finland
    Posts
    854

    Default

    Lol that&#39;s pretty nice

  11. #11
    RayCroft
    Guest

    Default

    Guess that at this try I just had bad luck .........or not



    19 chitins +7 and 4 shells +7 with trinas
    Anyway gift pls upgrade method :lol:[/b]
    omg i had the same problem once i broke 11 FPs +7 and 5 MDs 7 with trina in a row xD

  12. #12
    Viano
    Guest

    Default

    OMG !!! LOL you have wery big luck xD GG.

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland
    Posts
    388

    Default

    zzzz lucker -,-

    i burnt 30 cleavers +7 in a row -,-


    btw. gyft me lesath ? i need it for master, but im poor :<

  14. #14
    Senior Boss Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Poland
    Posts
    907

    Default

    o.o

  15. #15
    Anas
    Guest

    Default

    O.o lucky man =) its like 3md /3 =)) ...going to +8 ofc

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •