Results 1 to 9 of 9

WARMACH1NE (l2ampage) Ares server movie

This is a discussion on WARMACH1NE (l2ampage) Ares server movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Sup all got around to doing a quick edit with some random fraps i had. Not gonna be able to ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member DEATHxPROOF's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    511

    Default WARMACH1NE (l2ampage) Ares server movie

    Sup all got around to doing a quick edit with some random fraps i had. Not gonna be able to put on youtube they canceled the track on the video due to unauthorized use of music but you can watch it on filefront or download it. I tried to upload to mega video but made error. Hope you guys like it and thank you.

    About the video: When i had passion build for a bit i made it to show the stats and how good passion build is if they ever fixed the bug, some VS against some warriors.
    click watch right under "download button"
    WAR.m2ts | Game Front
    Last edited by DEATHxPROOF; 11-23-2011 at 03:29 PM.

  2. #2
    Senior Member Stifa's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    375

    Default

    the vid is kinda bugged.

    VLC plays music with like screenshots instead of a video.
    wmp plays video without music

    video is good tho, but id like to see it in a good file or something

    music's good vids good 8.5/10 i quess.

  3. #3
    Senior Member DEATHxPROOF's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    511

    Default

    mmm ive been having issues with this vid so far. Ill try to Render it in 720 instead of 1080 i dunno why its doing it though : /

  4. #4
    Senior Member xXSixtySeven's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    311

    Default

    I can Watch it without Problems

  5. #5
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,201

    Default

    Great songs used.. but used wrongly I mean the whole purpose using dubstep in pk movie is that u can trick around with special effects and I kinda saw none :/ Anyway u did kinda mention its no serious movie so won't rate it.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    433

    Default

    im always to lazy to download vids lol

  7. #7
    Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    36

    Default

    you guys are so smart!
    if you press the link saying: watch this video! underneath "download" then it will stream on your browser.
    Nice vid, I liked your emphasis on humiliating JrMamba!

  8. #8
    Senior Member Stifa's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    375

    Default

    i know but the stream is low quality id like high quality so i always download it whenever i can

  9. #9
    Senior Member DEATHxPROOF's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    511

    Default

    Quote Originally Posted by AccurseD View Post
    you guys are so smart!
    if you press the link saying: watch this video! underneath "download" then it will stream on your browser.
    Nice vid, I liked your emphasis on humiliating JrMamba!
    lol i think JrMamba is really over geared thats why i put vid of him in there, if im correct that guy is full +10 shell set, +10 raptor, +3 full uniques + dragon wings and valks. im sure he was on 2k scroll while i was on undy. im not sure what ever the case i enjoy vs him.

    im not that good at edeting but i enjoyed skrillex is mixes

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •