Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 54 of 54

What an STR Build warrior is born to do

This is a discussion on What an STR Build warrior is born to do within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; very nice...
Page: 4


  1. #46
    Senior Member decaps's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    washington
    Posts
    116

    Default

    very nice

  2. #47
    misterfrisco
    Guest

    Default

    Puggy Im sure you can go on your higher lvl character and easily take down quest boss. i wanna see that, itll be pimp. enough talk gogo make video.

  3. #48
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Durham England
    Posts
    2,005

    Default

    If I was going to solo tank the bosses I'd need a SS like yourself but I don't carry one unfortantely (or even own) but duo with duffer is easy. I've take TK no duffs and 1920 heal it used to scary me now it's nothing

    You can ask some people who know me ingame I'm sure they can vouch, I've got a couple of screenies lying around too somewhere

    PS btw - my "high" lvl is only 76 :P

  4. #49
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    scorpion side still works like it used to be???

    i heard they decreased the hp recovery and some shit?

    when was the vid made if I may ask?

  5. #50
    rasta
    Guest

    Default

    music couldnt have been chosen worse.

  6. #51
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Durham England
    Posts
    2,005

    Default

    scorpion side still works like it used to be???

    i heard they decreased the hp recovery and some shit?

    when was the vid made if I may ask?[/b]
    The HP recovery is still as it was to my knowledge :P

  7. #52
    SpinalTap
    Guest

    Default

    the video was made same day he posted it here

  8. #53
    AndrewT1
    Guest

    Default

    Nice
    combo sucks... too mutch R R R....

  9. #54
    Senior Member orko's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lima - Peru
    Posts
    733

    Default

    Talos on minor cooldown is impossible... Sliding oke,but tanking it is a murder. Anyways a level 60 with no cooldown can solo SQ,maybe 65+ you can solo HQ with cooldown. I tried killing a talos without cooldown once,on level 73,i got owned when he was on 30% of hp lol,its allmost impossible so GL with trying on cooldown ROFL[/b]
    Slide talos ? lol talos have too much range to slide, or haven't you fight a talos yet ?

    reading it from work..........didnt watched the video, but if he sucked so bad as some guys are saying he was going to die very fast (u actually need to hit to recover hp with ss).[/b]
    True, If his combo was soooo bad as many ppl say he should have ended dead.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •