Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 76

who knew a priest could solo felenkor XD

This is a discussion on who knew a priest could solo felenkor XD within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ...
Page: 1


  1. #1
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default


  2. #2
    Senior Member Cat^'s Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland/Sttetin aka Szczecin
    Posts
    1,046

    Default

    ooooooooo Rotfl xD nothing say more ;p

  3. #3
    Senior Member __DarkMag__'s Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    STFU
    Posts
    704

    Default

    FCK!! awesome solo drop

  4. #4
    rasta
    Guest

    Default

    hehe nice

    and i love valkiries on a female orc priest


  5. #5
    nutsackatak1
    Guest

    Default

    i wouldve shit my pants h34r:

  6. #6
    Sergeant Senior Member AlwaysDown's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Next Door
    Posts
    894

    Default

    oh my god thats fucking nice !!!!

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    MEL-BOUR-NE Reppin the MCG lawl.
    Posts
    624

    Default

    wow dude. congratz on that.

  8. #8
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    Lol wow, just wow.

  9. #9
    Dragonlord9
    Guest

    Default

    lol wtf ?

  10. #10
    aka Manipulation Senior Member KungPaoChicken's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,702

    Default

    im guessing everyone died and u survived :P if not. damn u own/ other people suck lmao

  11. #11
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default

    haha nice dude

    btw grats on lvl 80

  12. #12
    Senior Member Blast_Radius's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    559

    Default

    God damn JD, leave it to you to get the luckiest drop of the year :/

    Atleast we got another IN from the isiloon right beside felankor ^^ Too bad it wasn't solo though lol

    Gogo RsM!!

  13. #13
    Promise Less, Do More Senior Member Danny's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    ישראל - In: New York
    Posts
    3,575

    Default

    Guzelllllll, impressive!

    GZ on 80, gogo 83

  14. #14
    Senior Member Restless's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    367

    Default

    besides shitty iron neck u've got some money XD pwnage

  15. #15
    paperownz
    Guest

    Default

    i just jizzed in my pant.

Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •