Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 51 of 51

wtf damage to nixen :S

This is a discussion on wtf damage to nixen :S within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; wtf nice dmg...
Page: 4


  1. #46
    Senior Member TheGodOfHell's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    785

    Default

    wtf nice dmg

  2. #47
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    kami also says i got pedal and perhaps some kind of KO mouse/keyboard xD lol nice dmg tho and no i dont think kami has 1mil np's in total,like sexyreplay says,he had around 200k =)

  3. #48
    MeinKampf Diez Senior Member DrUnKeNmAsTeR's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Germany
    Posts
    1,695

    Default

    kami also says i got pedal and perhaps some kind of KO mouse/keyboard xD lol nice dmg tho and no i dont think kami has 1mil np's in total,like sexyreplay says,he had around 200k =)[/b]
    lol i have currently 500k np with donate and the onwer before donated around 300-400np it's possible now i can believe that you cheating cuz all u clan cheating banned

  4. #49
    dliel
    Guest

    Default

    lol nice dmg aga ^^

  5. #50
    GetRichOrDieTrying
    Guest

    Default

    dmage reduction....so 4k on ur screen is like -3000 sumthing to his hp
    i dunno

    but nice dmg :P

  6. #51
    Senior Boss Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Poland
    Posts
    907

    Default

    fp build and at 63 lvl i had 6k hp

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •