Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

XD

This is a discussion on XD within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Omg first xD Secont was stupid guy. Wtf he opened hes door :S[/b] emo?...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    Omg first xD

    Secont was stupid guy. Wtf he opened hes door :S[/b]
    emo?

  2. #17
    greishkan1
    Guest

    Default

    emo?[/b]
    Emo?? What it means?

  3. #18
    Senior Member Many's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Stockholm
    Posts
    1,260

    Default

    Omfg oO
    The first... really smart idea! (Not). And the second one, omg? he survived that? :S

  4. #19
    Senior Member Helseth's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,259

    Default

    LMFAO

  5. #20
    KaChing
    Guest

    Default

    >.<

  6. #21
    dosu
    Guest

    Default

    die young ftw ?

  7. #22
    Senior Member :gyrgi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Poland
    Posts
    542

    Default

    o fuck ... i cant stop laughing hahaha

  8. #23
    Pwner4Last
    Guest

    Default

    That&#39;s not very funny.. Those girls in the first movie got there legs broken and i guess they got some serious backproblems..

    Second movie i doubt if he even survied but if he did he probably got big problems now..





    J/K THAT WAS HILARIOUS HAHAA

  9. #24
    runordie
    Guest

    Default

    asdfasfd LOL!

  10. #25
    Senior Member Lethal's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    415

    Default

    i didnt find em funny at all... the first one was stupid, and the guy was an asshole, but at least he hurt stupid people, why the hell would the girls even do that?
    the second one just looks painful, as much as you guys laugh, and as retarded as the person is, he&#39;s still a person and he still got seriously hurt...

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    not in ko anymore
    Posts
    634

    Default

    second one wasnt funny, but the first 1 o crap

  12. #27
    Strider
    Guest

    Default

    hahhahahahhaha see the bitch fly out hahaha, why let go for hahah

  13. #28
    Senior Member C4pt4iN's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,552

    Default

    dumbasses..

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,170

    Default

    LOL the second is hilarious xD played it like 20 times xD who told that idiot to open the car door open while the cars moving :lol:

  15. #30
    ExpingSucks
    Guest

    Default

    In the second one the guy deserved what he got, I&#39;ve seen it before and someone explained to me that he opened the door and was trying to push the kid in the red shirt off of the bike, so he got owned for it

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •