Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 24 of 24

Need some1 from Italy!

This is a discussion on Need some1 from Italy! within the Off Topic forums, part of the Entertainment category; Originally Posted by WindWaker RW, hvor kan man købe absinth i danmark :O? jeg har aldrig rigtig kunne finde noget ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Gym
    Posts
    1,610

    Default

    Quote Originally Posted by WindWaker View Post
    RW, hvor kan man købe absinth i danmark :O? jeg har aldrig rigtig kunne finde noget >.< ih altså!

    either way, absinth is awesome, i was sorta disapointed of it, when i first tried it thou :P thought it would be hella strong and so, but it really werent xD

    And unde, i usually tend to go to anvil with stuff xD i happened to make a md +9 and gabs +8 that way lol xD and believe me, i freaked out lol
    Asso flasker kan man vist kun købe i Århus, shots kan man købe i Varde på 2party hvis det er :P..


    Nah there is a special Absinth that makes you hallucinate but its quite rare now a days since it killed a few people, the special one had wormwood/canabis in it, which made you hallucinate.

  2. #17
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    bah >.< ih altså, jeg har aldrig fundet nogen her i DK jeg ville gerne have en flaske igen D:

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Gym
    Posts
    1,610

    Default

    Quote Originally Posted by WindWaker View Post
    bah >.< ih altså, jeg har aldrig fundet nogen her i DK jeg ville gerne have en flaske igen D:
    Så køb dem i tyskland

  4. #19
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    hvor i tyskland :O? lige over grænserne har jeg ikk kunne finde nogle butikker plx? XD

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Gym
    Posts
    1,610

    Default

    Quote Originally Posted by WindWaker View Post
    hvor i tyskland :O? lige over grænserne har jeg ikk kunne finde nogle butikker plx? XD

    De er i alle grænsebutikker :P

  6. #21
    Psy
    Psy is offline
    Senior Member Psy's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Rhodesia
    Posts
    1,518

    Default

    Quote Originally Posted by undefined View Post
    dont get to drunk and delete some of your items like wagyar and devile did :X
    that's how devile made some of his best items

  7. #22
    Sephyro
    Guest

    Default

    Yes, it is, as long as it's rectified, which means it has to contain no abusing substances in it. Although they started to check on car drivers about them, alongside alcohol. Bars and pubs regularly sell it, and of course you can't take a flight carrying it with you

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    Quote Originally Posted by SirS View Post
    I heard that absinth can make you hallucinate if you take caramel with it?

    Is that in any way possible?
    I fucking hope so! I want to fuck the green whore. It always was a phantasy of me fucking coloured women.

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Gym
    Posts
    1,610

    Default

    Quote Originally Posted by WindWaker View Post
    hvor i tyskland :O? lige over grænserne har jeg ikk kunne finde nogle butikker plx? XD

    Tihi, så skal man sku i byen @ Ribe her den 10 oktober xD

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •