Results 1 to 15 of 15

sig question

This is a discussion on sig question within the Feedback forums, part of the General category; so... why was mine removed? im guessing it was shurt because he's the one that banned me but i may ...
Page: 1


  1. #1
    Zaczaco11
    Guest

    Default

    so... why was mine removed? im guessing it was shurt because he's the one that banned me but i may be wrong. compared to over 50% of the peoples sigs that are on this forum, mine was quite tame and average in size, maybe not to the T measurement but i lost some quotes and links that i'll probably not be able to get back... it kinda bothers me when mine gets deleted and i see people who's sigs take up over 1/2 of my screen.

  2. #2
    Beramusian Senior Member Fr4nkie's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Perú
    Posts
    1,633

    Default

    I could fix signs with old powers, but now I can't do anything about it

  3. #3
    Zaczaco11
    Guest

    Default

    I could fix signs with old powers, but now I can't do anything about it [/b]
    yea i remember lol

    "AUDIO YOU NEED TO MAKE YOUR SIG SMALLER!"

    good times lol

  4. #4
    Beramusian Senior Member Fr4nkie's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Perú
    Posts
    1,633

    Default

    LOL, yeah I miss those old days :x

  5. #5
    Zaczaco11
    Guest

    Default

    w/e my new sig is better, it makes me laugh every time i see it

  6. #6
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    i would delete it if i was a admin

  7. #7
    Muscle
    Guest

    Default

    i would delete it if i was a admin [/b]
    I would delete your face if I was admin :lol:

  8. #8
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    I would delete your face if I was admin :lol:[/b]
    your so cool

    when i grow up i wanna be just like u

    NOT

    but i mean if i was a admin i really would delete his sig

    admin abuse ftw

    and i would set dro's gender to female

  9. #9
    Muscle
    Guest

    Default

    your so cool

    when i grow up i wanna be just like u

    NOT

    but i mean if i was a admin i really would delete his sig

    admin abuse ftw

    and i would set dro's gender to female [/b]
    Ok kiddo, have to eat and work out a lot though.
    (btw, krijg de kanker while you're at it )

  10. #10
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    I do enjoy giving a good beating with the bann stick. amazingly it is also the same stick I use to walk. So when I am sat down means the stick is armed and ready!

  11. #11
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    Ok kiddo, have to eat and work out a lot though.
    (btw, krijg de kanker while you're at it )[/b]
    shows how mature u are

    btw kan je niks beters verzinnen? moron

  12. #12
    Zaczaco11
    Guest

    Default

    your so cool

    when i grow up i wanna be just like u

    NOT

    but i mean if i was a admin i really would delete his sig

    admin abuse ftw

    and i would set dro's gender to female [/b]
    HAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH HAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA.. .....not.

    your current sig is larger than the sig i had that was deleted. so to be fair i'd delete yours and then ban you.

  13. #13
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    I would delete your face if I was admin :lol:[/b]
    ehehe :lol:
    randomspam4life :P

    audio what was ur sig b4 it was deleted?

  14. #14
    Muscle
    Guest

    Default

    ehehe :lol:
    randomspam4life :P

    audio what was ur sig b4 it was deleted?[/b]
    People seem to misunderstand why I said that <_<

    I know Audio and he asked a serious question and that other gave him a shit reply about his current sig, that&#39;s why i posted that
    Anyway back to topic

  15. #15
    Zaczaco11
    Guest

    Default

    <3 my muscl3 babe :wub:

    it was hockeys with epic quotes about aids

    im over it now lol

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •