Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

2Sexy4MyLuv

This is a discussion on 2Sexy4MyLuv within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ok its like this looking for dcz clan members were orc, need all clase, lvl 50+ asking you know what ...
Page: 1


  1. #1
    aeonsave
    Guest

    Wink

    ok its like this

    looking for dcz clan members

    were orc, need all clase, lvl 50+

    asking you know what your doing,

    we pk we dont xp

    ventrilo is required


    you need to be geard we dotn do handouts, or give coin

    so come and lets have some fun killing humans for a change,,

    pm everlasting in game

  2. #2
    Sammtha
    Guest

    Default

    Good Baba ^^^ it's 2 bad i quit

  3. #3
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    also, if you join this clan, they teach you to run and town for free. so is kinda a 2 for 1 sorta thing

  4. #4
    aeonsave
    Guest

    Default

    also, if you join this clan, they teach you to run and town for free. so is kinda a 2 for 1 sorta thing[/b]

    lol, last time i checked i dont run, but 30 on 1 paper mage will town everytime


  5. #5
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    lol, last time i checked i dont run, but 30 on 1 paper mage will town everytime[/b]
    thats a bltch move.

  6. #6
    aeonsave
    Guest

    Default

    thats a bltch move.[/b]

    wow a bitch move to town when theres 30 humans vers a paper mage.....


  7. #7
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    wow a bitch move to town when theres 30 humans vers a paper mage.....[/b]
    why not just die.

  8. #8
    aeonsave
    Guest

    Default

    hmm why give np away make you earn it its funner

    i pesonly only town when duffed or theres at leat 5 agains jut me.

    and last i checked town is part of the game guss you just have to kill me faster


    and might want to watch all of the speed hacks that go on, not saying you dont take it that way

    but humans speed hack so i town seems fair

  9. #9
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    towning is worse than speedhacking. because towning is legit. if you can legitly be a bltch there's a problem.

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    541

    Default

    I'd rather have 10 people town from me than see them speed hack away. Much more frustrating to see a bp or paper mage speed away from me with 1/4 hp left. But getting tp'd > towning.

  11. #11
    Cpt. BurnAlot Senior Member Newbert_Mc_Newbertson's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Wi.
    Posts
    204

    Default

    ok enough about that shit
    stay on topic or leave his page alone





    thnx

  12. #12
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    lol hes the one that contunied to talk about it. he shoulda jsut accepted the fact thats hes bad

  13. #13
    aeonsave
    Guest

    Default

    lol hes the one that contunied to talk about it. he shoulda jsut accepted the fact thats hes bad [/b]
    lol, that funnist shit i have hard all day

    just face it you suck, but thanks for all the np i gaind at dlw last night

    it was fun,


    and bitch all you want just keep given me and my party your np


  14. #14
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    lol, that funnist shit i have hard all day

    just face it you suck, but thanks for all the np i gaind at dlw last night

    it was fun,
    and bitch all you want just keep given me and my party your np[/b]
    thats time i checked i saw you twice in war. i killed you once, friend killed other. and last night when i killed you after the lycaon went down.mmmk act like your good tho.

  15. #15
    aeonsave
    Guest

    Default

    thats time i checked i saw you twice in war. i killed you once, friend killed other. and last night when i killed you after the lycaon went down.mmmk act like your good tho.[/b]

    well for one was only on during war, and of couse you forget the 1 tiem i killded and the 2 times my party killed you,

    and 2nd thing i loged before war was over so not sure if you even know who your talking about here
    that makes it even more funny now lol....

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •