Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

All priests who want exp look here

This is a discussion on All priests who want exp look here within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ok so...our only priest went new server bla bla... so now we need a priest to exp with. lvl 60+ ...
Page: 1


  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    ok so...our only priest went new server bla bla... so now we need a priest to exp with. lvl 60+ and you must have:

    ~vent / mic

    ~be able to heal a paramun party

    ~on 10 hours a day (bassicly all exp time - we take lunch break zuahaha)

    ~buffer/healer

    ~almost have to be from US/canada since we're on during our day time. (maybe UK can be accepted but u gotta stay up )



  2. #2
    razzy
    Guest

    Default

    Up

    We is needing a good preist.

    Being undestructablezzzzz bitch. What more could u want?

  3. #3
    Senior Member xeck's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Lima -Perú
    Posts
    75

    Default

    fu!
    im a priest

  4. #4
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    fu!
    im a priest[/b]
    LOG ON THEN OMGZZZZZZZZZZZZZ

  5. #5
    IllusionS
    Guest

    Default

    So basically you gotta be 12 year old no lifer!

  6. #6
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    So basically you gotta be 12 year old no lifer![/b]
    Considering unde's 17 and skillz is 18 i guess you need to take a seat


    P.S - unde made the reqs i just posted em.

  7. #7
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    So basically you gotta be 12 year old no lifer![/b]
    we play ko, u play ko/ read books all day? im sure playing games is funner then sitting on the couch and reading books all day.

  8. #8
    Sue
    Guest

    Default

    omg is the first time i c a thing like this, i always ask for party and noone inv me >.< tell me where have u been all the time??????? i need that

  9. #9
    dnovak
    Guest

    Default

    So basically you gotta be 12 year old no lifer![/b]
    h34r:

  10. #10
    Define ʎʇılɐǝɹ. Senior Member The_Real_PlodeZ's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    USA
    Posts
    2,629

    Default

    ~be able to heal a paramun party[/b]
    lol ^_^

  11. #11
    Sue
    Guest

    Default

    maybe u cant belive this, but 50% of priest on ronark cant heal Paramuns alone xD

  12. #12
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    get on r1 and talk to me chikil pm me on stonec0ldkillah

  13. #13
    Sue
    Guest

    Default

    ur not on r1 now :S

  14. #14
    Papps
    Guest

    Default

    i can heal para easy but i most of the time i work 4-12 gmt-7 so that takes up my us time to i usually only play during turk time which sucks nuts cuz all the paras are full! im 69 atm tho, gyft 90%

  15. #15
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    fags get me lvl 60 =.= then i can go ok im lvl 56 and 60% atm lol no quest done ><

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •