Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 50

Error Is Back Biznitchess!

This is a discussion on Error Is Back Biznitchess! within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol...
Page: 2


  1. #16
    Alibaba85
    Guest

    Default

    lol


  2. #17
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    OMFG ROFL LOL SUP LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    U GUYS ROLLING DEEEEEEEEEEP?! DAM NUIKA CHYEA!!11
    LEMEE HOLLA AT MA BOI GRIM.[/b]
    you know you have it bad whena fat guy who loves anime mocks your gangstaness

  3. #18
    Lizi
    Guest

    Default

    offffffgmgff get a life! :lol:

    i love u jamie!:P :wub:

  4. #19
    VIP Member Senior Member JaCoX's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Lima - Perú
    Posts
    1,456

    Default

    error failed

  5. #20
    aka Manipulation Senior Member KungPaoChicken's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,702

    Default

    i registered the phone number with an account for sex addicts

  6. #21
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    offffffgmgff get a life! :lol:

    i love u jamie!:P :wub:[/b]
    Oh fuckin fuckin fuckin fuckin fuckin fuckin fuckin god my god fuckin fuck??

    And lol flamers, gl Error! D:

    Maybe it failed at first, but at least no Israelis took over them S: And it had more success than that peruvian clan lol

  7. #22
    OG Senior Member volcompat's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    United States
    Posts
    844

    Default

    time for prank calls :P

  8. #23
    Senior Member Legend's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Louisville
    Posts
    2,386

    Default

    time for prank calls :P[/b]
    Time to leave adolescence.

  9. #24
    OhDamn
    Guest

    Default

    time for prank calls :P[/b]
    lol its not any of our numbers
    i told him he could put up my celly ha shit ill post that personally i think its funny

    but sence some of you dont know how to detect the sarcasm hmm ha

  10. #25
    Senior Member 2nite's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    568

    Default

    i love u jamie!:P :wub:[/b]
    :wub: lizi

    btw i dont think this will happen, if we going 70+ i really doubt ill be playing this game again

  11. #26
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    what server? cwest again?

  12. #27
    Senior Member SimpleSins's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    192

    Default

    Lmfao at all the haters and hello to all my old friends. Another thing thats funny is that the haters say we failed but yet they remember our clan name easily.
    Anyways not here to fight just came back to clarify that Im Not grim, as some of u might be mistaking me for im SimpleInBed/SimpleSinz/SimpleKills or for short Simple/David hahahaha whew reintroduction over.


  13. #28
    Senior Member 2nite's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    568

    Default

    and im the FAMOUS Santos!

    well actually no one remembers me
    only thing if they do is how crappy of a priest i was :P

    /emo_mode

  14. #29
    Oldschool wanabe Senior Member gramps's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Chicago, IL
    Posts
    950

    Default

    IM ROLLIN DEEP TOO NIKA!

  15. #30
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    you know you have it bad whena fat guy who loves anime mocks your gangstaness[/b]
    I didn't know trash could talk.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •