Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 31 to 45 of 141

Fierce Recruiting

This is a discussion on Fierce Recruiting within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; good luck catching up guys...
Page: 3


  1. #31
    Senior Member Arca_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Brussels - Belgium
    Posts
    1,661

    Default

    good luck catching up guys

  2. #32
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Free bump

    and you need to check my topic lol

    put in app u guys just take days xD

    My APP

  3. #33
    Senior Member elektriK's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,098

    Default

    up

  4. #34
    Senior Member elektriK's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,098

    Default

    upup

  5. #35
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    i wanna pk with u guys a bit, if u find me a mage to play on, im there ^^ :P

  6. #36
    BashToBash
    Guest

    Default

    Upp ... cockies pls

  7. #37
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    OMG GO ACCEPT me already lol i posted like 2 days ago GOGOGO ASH I BELIVE IN U!!!

  8. #38
    Steefo_o
    Guest

    Default

    mages plx

    up =]

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    Clan pls

  10. #40
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    OMG GO ACCEPT me already lol i posted like 2 days ago GOGOGO ASH I BELIVE IN U!!![/b]
    Patience...

    OMG GO ACCEPT me already lol i posted like 2 days ago GOGOGO ASH I BELIVE IN U!!![/b]
    Patience... Get on vent if you want it quickly

  11. #41
    Senior Member panda's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Denmark
    Posts
    112

    Default

    hah ..

    I know there is 1 english clan on human side ..
    ur gonna be number 2

    if u guys had come like 2 weeks earlyer would I have joined u .. but NT done, and orc gogo :P

    just a random bump :P

  12. #42
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Argentina, not Mexico
    Posts
    2,532

    Default

    Clan pls[/b]
    Fisshy
    I want those Gira EW's once more, AQ h34r:

  13. #43
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    ok, pm me ur guys vent info and pass plx


    oh and thanks for whoever got on and told me to pm them <3

  14. #44
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Bazump :wub:

  15. #45
    Senior Member elektriK's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,098

    Default

    upup

Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •