Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37

Free Crazy Exping For Your Character....

This is a discussion on Free Crazy Exping For Your Character.... within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; So... its almost christmas break here at university...a nd i'm still not sure if i'll be getting a job or ...
Page: 1


  1. #1
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Red face

    So... its almost christmas break here at university...a nd i'm still not sure if i'll be getting a job or just relaxing for this break, so in the meanwhile, ill be looking for a character to exp on something thats 70+ and NOT mage... (sorry, i really sucks @ exping on mage lol.. die a lot xD) yeah im pretty good with priest, alright with rogue and warrior as well.

    So basically a few requirements:

    1. All items are sealed
    2. No huge amounts of GB's or Coins will be held on the character.
    3. Canadian IP
    4. Have Pots to EXP with.... and some pots for me to fool around in arena or CZ with... (ill be buff pking if i ever go pking, or use my own scrolls from my own $$$)
    5. If you want me to exp your character and it is NOT in canada, i will be willing to use a VPN, as long as YOU pay for it (and also teach me how to use it)


    What i'll do:

    1.
    EXP the character, i cant guarantee a set % a day, as im still not sure how much ill be playing daily, but yeah i will NOT PK unless i get a decent amount of EXP per day, and i will NEVER use your scrolls for PKing.
    2. Attend BDW/FT on your noob characters if you want.
    3. Attend Juraid Dungeon if you want.
    4. Do quests if you want.
    5. Help your clan with felankor/isiloon if you cant make it, and you want me to go.
    6. Use ventrilo if you or your clan require of it.


    As a request on my side, i only have one. That is if i kill a boss, or help your clan kill a boss, i get to keep MY portion of the split (if your clan doesnt split drops and has a clan bank, then ill be fine without getting anything). What i'll do with the money is most likely spend it on scrolls to PK, or simply sell it for USD or w/e.



    Any Questions? PM me here.


    Edit: Oh and, i will only exp/play the character from Decemeber 10th - January 3rd or so. If you want i can help you logon the character occasionaly and exp after the 3rd, but i definately wont be able to spend a lot of time on it.
    ~Pce

  2. #2
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Must be lv70+?

  3. #3
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    nah... if its an RLB character i wont mind, or a 60+ character with some decent gears... i just dont think ill be able to hardcore exp a lvl 50 character with crappy gears lol



    edit: might have found someone, not 100% sure yet, but keep the offers coming =D

  4. #4
    OG Senior Member volcompat's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    United States
    Posts
    844

    Default

    hmm i got a lvl 40 not geared

    u can exp it

    jwing

  5. #5
    dumb warrżon Senior Member Fridulin's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    1,054

    Default

    well all sounds great but since u dont wanna use VPN <_<

  6. #6
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    VPN Oo&#39; never used that hahah lol... dont u hafta pay for it? if someone pays the bill for me, i wont mind =D

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    541

    Default

    pm&#39;d.

  8. #8
    side2side125
    Guest

    Default

    look pm and answer plz

  9. #9
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    look pm and answer plz[/b]
    read the PM, but sorry i am not interested.

    A few reasons:

    1. You posted that you were selling the character earlier this month....
    2. You are accused of being a scammer, topics:
    http://www.ko4life.com/forums/index....owtopic=220826
    http://www.ko4life.com/forums/index.php?sh...p;#entry1982652

  10. #10
    side2side125
    Guest

    Default

    euh wtf

    1 i want you use my char :S

    2 ask admin im not scammer someone got scam by someone i said he is gg :S
    i already trade with him he was gg :S

    3 i cant scam you if you play my char :S

    and euh

    ask all people i already trade with

    i dont got offer on my char so i not sell :s

    i trade with like 3-4 people in last month never scam :S

  11. #11
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    euh wtf

    1 i want you use my char :S

    2 ask admin im not scammer someone got scam by someone i said he is gg :S
    i already trade with him he was gg :S

    3 i cant scam you if you play my char :S

    and euh

    ask all people i already trade with

    i dont got offer on my char so i not sell :s

    i trade with like 3-4 people in last month never scam :S[/b]
    well anyways, im not taking the risk... im not accusing you or making up conclusions, but i dont want to be held responsible if any items magically disappear from your account or whatever.... thats just an example... meh.. got a lot of offers now lol.... but will hafta talk to the guys on msn to confirm stuff.
    Or maybe after i get you xx % exp, ill go on ko one day to realize the PW is changed.. and that you sold the character...... and by the time i find another character to exp on, my christmas break will most likely be over..! sry~


    keep offers coming =) tnx

  12. #12
    side2side125
    Guest

    Default

    its ok i understand

    all item seal :S

    anyway ill be in republic dominicain at christmas time so ^^

    youll be alone on char xd

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    montreal
    Posts
    476

    Default

    side2side is GG :P bad that you dont trust him

  14. #14
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    gogo play my warrior

  15. #15
    Senior Member rmm3l's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    190

    Default

    check ur mail

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •