Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 37 of 37

Free Crazy Exping For Your Character....

This is a discussion on Free Crazy Exping For Your Character.... within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; yeah, but ppl have been pin hacked before in other games i played, where u have to click ur PIN...... ...
Page: 3


  1. #31
    Birotx
    Guest

    Default

    yeah, but ppl have been pin hacked before in other games i played, where u have to click ur PIN...... really sux :S[/b]
    How?
    AFAIK a program which writes down the coordination of mouse-cursor and coordination where you clicked is kinda senselesss...
    (A CLICKLOGGER)

    a) People have many different solutions (800x600,...)
    b) you can mess up the pin-numbers by clicking 10000x and after that you choose your pin = CONFUSEEEEEEEEEEEED
    c) id ont know laoaloal

  2. #32
    Senior Member VictoryAkara's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Florida
    Posts
    2,361

    Default

    How?
    AFAIK a program which writes down the coordination of mouse-cursor and coordination where you clicked is kinda senselesss...
    (A CLICKLOGGER)

    a) People have many different solutions (800x600,...)
    b) you can mess up the pin-numbers by clicking 10000x and after that you choose your pin = CONFUSEEEEEEEEEEEED
    c) id ont know laoaloal[/b]
    unless they build a program that can detect the windows size and such.

  3. #33
    Batch
    Guest

    Default

    unless they build a program that can detect the windows size and such.[/b]
    Easily done, Using API's in C++

  4. #34
    TopCat
    Guest

    Default

    who will let u use thier character after the new patch coming out in 3 days>< unless they trust u completely..

  5. #35
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    yeah heard about this shit, so not gonna share now.... even if ppl let me, i wont trust myself with someone&#39;s seal/unseal incase shit happens like a keylogger :P
    so.. close topic pls =)
    @thebbq, sry :P i dont use my ko msn much =D[/b]

    who will let u use thier character after the new patch coming out in 3 days>< unless they trust u completely..[/b]
    i know.. thats why i already asked to close this topic....

  6. #36
    Senior Member VictoryAkara's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Florida
    Posts
    2,361

    Default

    i know.. thats why i already asked to close this topic....[/b]
    But we like to spam it up for you since we <3 you - My offer still stands Akutee - Like I said, theirs nothing sealed anyways lol - and I doubt you would ruin your ko4life reputation over the crap thats on it.

  7. #37
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    But we like to spam it up for you since we <3 you - My offer still stands Akutee - Like I said, theirs nothing sealed anyways lol - and I doubt you would ruin your ko4life reputation over the crap thats on it.[/b]
    haha thanks, but probably will decline xD since gonna be pretty busy this break! bballin and dotaing and hanging out with friends haha ><" i gonna nerd up dota this break i htink xD

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •