Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 62

Need Hardcore Exper

This is a discussion on Need Hardcore Exper within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; :blink: thats not for me right?[/b] i quoted javier dude, ofc its about him -_-...
Page: 4


  1. #46
    Mario
    Guest

    Default

    :blink: thats not for me right?[/b]
    i quoted javier dude, ofc its about him -_-

  2. #47
    MrzLies
    Guest

    Default


    i study dude.... something u prolly havent done... since i remember your : OMG LEND ME YOUR CHITINS I DONT HAVE MONEY IRL IM POOR..

    GO FUKKING DIE U MOHTER FUKKER.

    (not for u bb)


    Btw Mario u should think a lil more before talking.. BB = BabyBash.. MOTHER FUKKER

  3. #48
    Mario
    Guest

    Default

    i study dude.... something u prolly havent done... since i remember your : OMG LEND ME YOUR CHITINS I DONT HAVE MONEY IRL IM POOR..

    GO FUKKING DIE U MOHTER FUKKER.

    (not for u bb)
    Btw Mario u should think a lil more before talking.. BB = BabyBash.. MOTHER FUKKER[/b]
    i have done study like 3 years ago dumbass, and i was studyin and workin, not suckin black cocks like u bitchass, and i want to lend ur fukin chitins like 2 years ago, when u seems to be cool, but then i saw ur REAL FACE - this fuked one, so stop tellin same story every time im smashin ur ugly face... and btw, dont be so tought when u are milles away, i hope we will meet in RL, mr.tought guy. And im not Mario for u miss, so just stfu when u talkin to me u fukin no life scambag.

    btw, i will invade ur every single topic , untill u just die loser

    I DONT HAVE MONEY IRL IM POOR..[/b]
    yes, its a global problem in poland, but at least i didnt scamm anyone to get money u fukin twat.

  4. #49
    thedevilsmanner
    Guest

    Default

    Whoever is the mature one Stop dude !
    He want help he can do what he want !

  5. #50
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Romania
    Posts
    610

    Default

    i have done study like 3 years ago dumbass, and i was studyin and workin, not suckin black cocks like u bitchass, and i want to lend ur fukin chitins like 2 years ago, when u seems to be cool, but then i saw ur REAL FACE - this fuked one, so stop tellin same story every time im smashin ur ugly face... and btw, dont be so tought when u are milles away, i hope we will meet in RL, mr.tought guy. And im not Mario for u miss, so just stfu when u talkin to me u fukin no life scambag.

    btw, i will invade ur every single topic , untill u just die loser
    yes, its a global problem in poland, but at least i didnt scamm anyone to get money u fukin twat.[/b]
    Owned imo.

  6. #51
    MrzLies
    Guest

    Default

    Edit: .................

  7. #52
    niggerjewnerdfgtdouche Senior Member TempesT's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    everywhere, form here to there
    Posts
    854

    Default

    You really are a piece of shit. Take that AHM sig off, you make it look bad.

  8. #53
    Mario
    Guest

    Default

    javier i love u so much can i touch ur small penis pls ? i mean pussy !

  9. #54
    MrzLies
    Guest

    Default

    bah.... im sorry bro..

    this has got 2 stop.. im done with this....

  10. #55
    abdeucethree
    Guest

    Default

    lvl and % atm?

  11. #56
    Mario
    Guest

    Default

    Whoever is the mature one Stop dude !
    He want help he can do what he want ![/b]
    u have no IDEA what u are talkin about .... !! so just STFU

    im just retarded, what can i do...[/b]
    just die maybe ? u are useless like droped shit

  12. #57
    Jacoli
    Guest

    Default

    Wait wtf scrap is EXPin this account, have you offered him the items you stated in the first post?

  13. #58
    Mario
    Guest

    Default

    this has got 2 stop.. im done with this....[/b]
    it will stop when u quit this game and forum for GOOD!! i heard ur "done" zillion times, so maybe u wont break ur word once, and get ur bitch ass from here finaly ?

  14. #59
    MrzLies
    Guest

    Default

    it will stop when u quit this game and forum for GOOD!! i heard ur "done" zillion times, so maybe u wont break ur word once, and get ur bitch ass from here finaly ?[/b]
    Bump.

  15. #60
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    2,943

    Default

    Fuck off JAVIER if thats even your real name and you didnt lie about it too
    Peice of shit scammer should have been banned long time ago shame this forum is run by incompetent people ( not all , but most )

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •