Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28

Need a Sharer on C-West

This is a discussion on Need a Sharer on C-West within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; he is the best gay i know...... <3 malaka .....he is the best guy i know :P bump...
Page: 2


  1. #16
    Tsikis
    Guest

    Default

    he is the best gay i know...... <3 malaka .....he is the best guy i know :P


    bump

  2. #17
    Senior Member Legend's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Louisville
    Posts
    2,386

    Default

    lwl 70 slm

  3. #18
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    he is the best gay i know...... <3 malaka .....he is the best guy i know :P
    bump[/b]
    i love you too

    lwl 70 slm[/b]
    i have to gogo 80 now

    Still looking for someone BUMP.

  4. #19
    ardaxd
    Guest

    Default

    added msn.

  5. #20
    MM16
    Guest

    Default

    y ys be ur sharer bump

  6. #21
    demondayz18c
    Guest

    Default

    if you havent filled that position yet I&#39;d be more than happy to share with you...I&#39;ll at least get to 69 if u wanna do rlb only...and if u wanna go higher I&#39;ll go 70+ with ya...msn is [email protected] I&#39;m pro pker on sin and xping is easy before 70 I mean come on lol...names Johnny and I&#39;m lookin 4 a full time pk/xp partnership

  7. #22
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    if you havent filled that position yet I&#39;d be more than happy to share with you...I&#39;ll at least get to 69 if u wanna do rlb only...and if u wanna go higher I&#39;ll go 70+ with ya...msn is [email protected] I&#39;m pro pker on sin and xping is easy before 70 I mean come on lol...names Johnny and I&#39;m lookin 4 a full time pk/xp partnership[/b]
    Almost lvl 71 :P, il add you to msn. Do you have any vouchers?

    Update: On my way to lvl 72 , bump.

  8. #23
    Promise Less, Do More Senior Member Danny's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    ישראל - In: New York
    Posts
    3,575

    Default

    up

  9. #24
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    I&#39;ll share with you Patty........





















    nah i&#39;m just kidding, ko is crap.

  10. #25
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    if you havent filled that position yet I&#39;d be more than happy to share with you...I&#39;ll at least get to 69 if u wanna do rlb only...and if u wanna go higher I&#39;ll go 70+ with ya...msn is [email protected] I&#39;m pro pker on sin and xping is easy before 70 I mean come on lol...names Johnny and I&#39;m lookin 4 a full time pk/xp partnership[/b]
    ill vouch for 2inthepink love that kid xD haha

  11. #26
    demondayz18c
    Guest

  12. #27
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    I&#39;ll share with you Patty........
    nah i&#39;m just kidding, ko is crap.[/b]
    Thats why your gonna share with Funkz!

  13. #28
    Oldschool wanabe Senior Member gramps's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Chicago, IL
    Posts
    953

    Default

    up for this noob. actually down i need to catch up to you <_<

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •