Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

Need sharer lvl 78 warrior pathos (NL)

This is a discussion on Need sharer lvl 78 warrior pathos (NL) within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; as topic says i just want you to do some exp i buy everything. just gimme a pm ill judge. ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    as topic says i just want you to do some exp i buy everything. just gimme a pm ill judge.
    the char is geared and in a good clan.

  2. #2
    St0neColdKill3r
    Guest

    Default

    Hopefully someone active and that wants to have fun.

    Anyways Rick hope you find someone cause would love to see you bustin on an 80 warrior soon.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    Hopefully someone active and that wants to have fun.

    Anyways Rick hope you find someone cause would love to see you bustin on an 80 warrior soon.[/b]
    fk ye lol i want that to. if noone wants it has to wait for like 2-3 more months then im done working and got summer vacation
    bump

  4. #4
    a.k.a Hooligan Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    Finland
    Posts
    239

    Default

    Youre playing again... O_o

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    Youre playing again... O_o[/b]
    ye well playing playing... :unsure: i got a char with premium on it and gear on it but i dont have alot time to play myselve.

  6. #6
    Senior Member nightmare67's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Victoria, Texas
    Posts
    431

    Default

    http://www.ko4life.com/forums/index....owtopic=275678

    This is my topic. Please read it and tell me if it fits what you want. If yes, pm me. I am Usa ip and I will buy my vpn.

    Good luck finding one.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    lol i think noone was ever this fast in finding a sharer
    fireflyholland will share my account with me.

  8. #8
    Senior Member Nostyle's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,276

    Default

    Owh shit I want to help to Damn you firefly fast bastard xD

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    799

    Default

    You coming back Jor?
    Imo you can play on it too, but its not my account

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    well if fire thinks its ok ur in to i dont care i cant play alot anyway...

  11. #11
    Senior Member Nostyle's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,276

    Default

    That would be awesome, add me on msn or pm me yours

  12. #12
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Owh shit I want to help to Damn you firefly fast bastard xD[/b]
    puaha and saying you got me busted? xD

  13. #13
    Senior Member Nostyle's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,276

    Default

    puaha and saying you got me busted? xD[/b]
    h34r:

  14. #14
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    both off them are ok guys


  15. #15
    Senior Member M3Gelite's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The netherlands
    Posts
    201

    Default


    levo buy my char platinium :P and lets go 83 XD rofl :blink:

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •