Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 31 to 45 of 96

New Server Clans

This is a discussion on New Server Clans within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; the pirates have tons of people its gonna be sad when they do disband cause then 45+ GG floating around.... ...
Page: 3


  1. #31
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    the pirates have tons of people its gonna be sad when they do disband cause then 45+ GG floating around.... wish they would be human we could snatch a few of them once they realize how bad they gonna suck :P[/b]
    The pirates and GG's cant be in the same sentence so dont worry ^^

  2. #32
    N1GG4
    Guest

    Default

    The pirates and GG's cant be in the same sentence so dont worry ^^[/b]
    see this is why your a fucking homo he said lets try not to flame yet he starts shit. Go ahead people say my clan is going to disband say its full of noobs all your doing is makin me more popular by talking bout us. Its funny though cause when it does come to the point where we prove you guys wrong we'll be laughing and you'll be there wondering why you ever made that damn post that decided to piss them off but w/e go ahead flame away. rein keep your comments to urself your just a fag so no need for your comments.

    Gay sinfuls are going to this new server to welcome back koxp/duping I guess cant ever get away from that shit in this gay game

    P.S just a little heads up if this server dont come out soon then I wont be leading the pirates it'll be lead by someone else cause july 2nd-5th on vaca, july 20th-aug 10th on vaca, then aug 20th football starts and ko ends from there on until around nov 25th

    Oh and once again this proves that I dont start the flames I just get flamed then continue, and usually end up ending it to cause I actually have a life compared to other people on these forums rise being one of them, wont mention any other names cause then ill start flaming without being flamed upon.

    Oh and rein half of my clan are people from manes that have made you shit your pants get down on your knees and start crying / begging them to help you.

  3. #33
    qunix
    Guest

    Default

    The pirates and GG's cant be in the same sentence so dont worry ^^[/b]
    owned !

  4. #34
    Senior Member MeisterShizzle's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Belguim!.
    Posts
    2,077

    Default

    owned ! [/b]

    LOL

  5. #35
    realratnik
    Guest

    Default

    Arise --> Karus

  6. #36
    Hell_Angel
    Guest

    Default

    maybe i should have a post limit to be on this list lol

  7. #37
    decibel
    Guest

    Default

    data data data

    any 1 know to time for server start?

    need time-signal :-) or any secret info?


  8. #38
    MightyFourTwenty420
    Guest

    Default

    Reinhard or what ever the hell your name is i got 1 thing to say Keep Talking shit, your making us Famous

  9. #39
    Hell_Angel
    Guest

    Default

    Reinhard or what ever the hell your name is i got 1 thing to say Keep Talking shit, your making us Famous[/b]
    the correct termanology is Infamous

  10. #40
    Senior Member cizia's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Poland
    Posts
    2,929

    Default

    oblivion -> orc

  11. #41
    N1GG4
    Guest

    Default

    the correct termanology is Infamous[/b]
    actually hell_angel infamous is a whole different word has nothing to do with being famous so thx for the compliment.

  12. #42
    Hari
    Guest

    Default

    Welll im with ya Pirates i hope u do well
    PIRATES ALLWAYS RULEEEE
    ANyway if anyone is interested in joining in english speaking clan no matter what he is turc,french,dutch, etc hes welcomed as long he plays fair
    u cann add me to ask me for more info for the clan
    [email protected]

  13. #43
    Hell_Angel
    Guest

    Default

    actually hell_angel infamous is a whole different word has nothing to do with being famous so thx for the compliment.[/b]
    Definitions of infamous on the Web:

    * ill-famed: having an exceedingly bad reputation; "a notorious gangster"; "the tenderloin district was notorious for vice"

    http://www.google.com/search?hl=en&def...on&ct=title

    straight out of google...thnx for idiocy

  14. #44
    N1GG4
    Guest

    Default

    exactly read what you just said. Famous doesnt always mean good it just means known. the clan is known and theyre also infamous we have a bad rep only cause people say we flame yet we only do it to defend ourselves.

  15. #45
    qunix
    Guest

    Default

    Reinhard or what ever the hell your name is i got 1 thing to say Keep Talking shit, your making us Famous[/b]
    u stole that fraze from viagra

Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •