Page 184 of 300 FirstFirst ... 84134174180181182183184185186187188194234284 ... LastLast
Results 2,746 to 2,760 of 4486

UnDeStRuCtAbLeZzZzZ Recruiting for Carnac - West

This is a discussion on UnDeStRuCtAbLeZzZzZ Recruiting for Carnac - West within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; bloob?...
Page: 184


  1. #2746
    Senior Member Moomoo's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    somewhere <3
    Posts
    452

    Default

    bloob?

  2. #2747
    Papps
    Guest

    Default

    WTF 3rd? 1st.

  3. #2748
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    How am I fun, well you&#39;re not.

    -Lins here 95% of the time. And he can get home in less than an hour if I just call him. His friends can get here in 10 mins; one of them in 3 mins. If you still don&#39;t get what I&#39;m saying, then let me put it this way: Don&#39;t come.

    -Everyone&#39;s emo from time to time, hell even Jeff is. One is more emo than another tho. I know you&#39;re saying in general, and I just replied to u; I never said you compare me to you; I just gave you an idea of the amount of &#39;emoness&#39; in me oO (omg did I just type that) and if you compare a little to a lot; then you can say the little part is as good as nothing if you get what I mean.

    -I don&#39;t really give a shit if it&#39;s okay or not.

    -Once more, notice the &#39;at the moment&#39;.[/b]
    That&#39;s ok. Remember, I&#39;m "emo" anyway, so I&#39;m not supposed to be fun.

    -Oh well, I guess I&#39;ll be prepared to suffer "the window", because I don&#39;t break promises. (Which is why I don&#39;t make them that often.)

    -You don&#39;t have to give me an idea of the emoness in you, I already know. That&#39;s why I took your statement the way I did or have you already forgotten how much I know?

    -Never said you did; just clarifying.

    -Notice what I said about "atm". Both times were within a period of time that could be a one time "atm".




  4. #2749
    freakyangel
    Guest

    Default

    shoxxxxxxxxxxxxx you loverrr
    msn one of us .. we will be happy to give it to u :P <3

    - but for maggi and magic you guys are dramatic
    and move on i always say?
    why u holdin grudges
    get passed it and it will be like nothing ever happaned find newwwwww gf&#39;s and bf&#39;s in ur life
    and everything will be okay :P[/b]
    pls tibor, dont tell me that lol, i think magics the one who needs to hear that

  5. #2750
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    WERE RECRUITING ALL CLASSES ! SOON A LOT OF INACTIVE MEMBERS WILL BE REMOVED OFF THE LIST SO YEA.

  6. #2751
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    pls tibor, dont tell me that lol, i think magics the one who needs to hear that[/b]

    I wouldn&#39;t have a problem "letting you go", but you won&#39;t give me the one thing I&#39;ve been asking of you for a long time now...

  7. #2752
    Banned Senior Member assassinofthemist's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    986

    Default

    up

  8. #2753
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    a wrist cutter?

  9. #2754
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    S> A SHARP WEOPEN FOR MAGIC

  10. #2755
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    1,771

    Default

    New server has to come out before march, damn! Lets hope for tonight (After maintenances) :P

  11. #2756
    Legacy Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Singapore
    Posts
    271

    Default

    WERE RECRUITING ALL CLASSES ! SOON A LOT OF INACTIVE MEMBERS WILL BE REMOVED OFF THE LIST SO YEA.[/b]

    lies >.<

    We are currently seeking mages only. However you still may have a chance of getting another class, though chances are slim speak to Undefeated for final confirmation.

    -HeartlessKillah

  12. #2757
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    yea he thought we were lol, i just talked to him now.

  13. #2758
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    ..

  14. #2759
    ISeeYouPee
    Guest

    Default


  15. #2760
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •