Page 21 of 56 FirstFirst ... 1117181920212223242531 ... LastLast
Results 301 to 315 of 826

Valor recruiting for New Server

This is a discussion on Valor recruiting for New Server within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Come SexyKO if you want a fair vs, i recommend, server 1 for you. There we will have the same ...
Page: 21


  1. #301
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Come SexyKO if you want a fair vs, i recommend, server 1 for you. There we will have the same gear.

    Oh yeh baby! Justin know's the wrath of the Indian

    Yes he is one of my SHARERS Btw Grim, Justin is a pretty good warrior also, so if you want to practice, feel free to vs him whenever (he plays SexyKO also)[/b]
    dont rlly need practice haha just kinda needa warm up to ko again befor servers out

  2. #302
    Oldschool wanabe Senior Member gramps's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Chicago, IL
    Posts
    947

    Default

    ur going to have to train day and night if u want to beat me ^_^

  3. #303
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    whoop whoop

  4. #304
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    MEL-BOUR-NE Reppin the MCG lawl.
    Posts
    624

    Default

    that gay gonna play mage? 0.0

    keep him at rouge, atleast he was good at that class [/b]
    haha. now that is funny. i suck at rogue lol

    btw im back

  5. #305
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    haha. now that is funny. i suck at rogue lol

    btw im back [/b]
    lol in soenne's eyes everyone is godly... cause he sucks in priest :P

  6. #306
    Shohan
    Guest

    Default

    Hello valor clan. I am going to the new server. I will be playing int priest.. I am pretty active and my pk skills are pretty good! I will have vent, and plat premmy! I come from USA and hopefully ill be able to join ^^

  7. #307
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Hello valor clan. I am going to the new server. I will be playing int priest.. I am pretty active and my pk skills are pretty good! I will have vent, and plat premmy! I come from USA and hopefully ill be able to join ^^[/b]
    You gottamake an application on our clanforum

  8. #308
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    lol in soenne's eyes everyone is godly... cause he sucks in priest :P[/b]
    SexyKO, bp, 1v1

    Lets see ;o)

  9. #309
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    website is down?

  10. #310
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    its up againn

  11. #311
    KalaBunga Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Holland
    Posts
    1,545

    Default

    yay , bump

  12. #312
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    SexyKO, bp, 1v1

    Lets see ;o)[/b]
    i don&#39;t play bp u nab ><

    + ur a GM there... you would be like sexy the last time I pked with his mage... unique set +5, armors +10... crazy ass defenses :P

    + i told u to ask how to fix my problem, since i couldn&#39;t get in... but u suck as GM, and never responded bak after saying "ill do it asap" so bb

  13. #313
    Banned Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    750

    Default

    ur going to have to train day and night if u want to beat me ^_^[/b]
    Gramps baby i will beat u with a bipenis

  14. #314
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    i don&#39;t play bp u nab ><

    + ur a GM there... you would be like sexy the last time I pked with his mage... unique set +5, armors +10... crazy ass defenses :P

    + i told u to ask how to fix my problem, since i couldn&#39;t get in... but u suck as GM, and never responded bak after saying "ill do it asap" so bb[/b]
    You said I suck as bp, so i said, bring it on

    I dont have a inserted item, you can play my account

    Last, its ur own fault, ur anti virus is way too sucky plus we couldnt figure out how to help you

    newb

  15. #315
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    bump for rouges

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •