Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 31 to 45 of 154

Zapraszamy do clanu na nowym serverze..

This is a discussion on Zapraszamy do clanu na nowym serverze.. within the Recruitment and In-game requests forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; jakas nazwe juz macie ?[/b] BloodLine...
Page: 3


  1. #31
    Realecter
    Guest

    Default

    jakas nazwe juz macie ?[/b]
    BloodLine

  2. #32
    Morrr
    Guest

    Default

    A jakeś prowizoryczne forum? :P

  3. #33
    Realecter
    Guest

    Default

    A jakeś prowizoryczne forum? :P[/b]
    staly server ts :P
    a co do forum to moze kogos pogonie do roboty ^^

  4. #34
    IveGotaProb
    Guest

    Default

    A jakeś prowizoryczne forum? :P[/b]

    forum ???? ja nie uznaje czegos takiego , masz ko4 life DD to chyba wystarczy .

    TS = to jest to , staly kontakt , wiesz wszystko ocb.

    MAM NADZIEJE ZE SERVER BEDZIE PO WAKACJACH BO TO MI POPSUJE PLANY I TO BARDZO !

  5. #35
    Realecter
    Guest

    Default

    forum ???? ja nie uznaje czegos takiego , masz ko4 life DD to chyba wystarczy .

    TS = to jest to , staly kontakt , wiesz wszystko ocb.

    MAM NADZIEJE ZE SERVER BEDZIE PO WAKACJACH BO TO MI POPSUJE PLANY I TO BARDZO ![/b]
    Co do tego forum to mozna sie zastanowic..poniewaz wykorzystac do rozdawania dropow
    czytaj: ktos byl na bosie drop. i zdjecie kto byl itd
    W takim razie nalezy znalesc jakiegos murzyna kto to forum napisze

  6. #36
    BangDid
    Guest

    Default

    Może pan Omas też się wybierze

  7. #37
    DanceWithUrTralala
    Guest

    Default

    Poznaje stara dobra ekipe z edany ;]

  8. #38
    DanceWithUrTralala
    Guest

    Default

    zzz

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Poland
    Posts
    136

    Default

    pisze sie na to, ale wolalbym ventrilo niz TS :P oczywiscie asek ftw.

  10. #40
    Morrr
    Guest

    Default

    Nie no Forum musi być, byle jakie ale musi :lol:

  11. #41
    IveGotaProb
    Guest

    Default

    Poznaje stara dobra ekipe z edany ;][/b]
    UMMM U TOUCH MY DIGYY DONGG ?

    pisze sie na to, ale wolalbym ventrilo niz TS :P oczywiscie asek ftw. [/b]
    SRY ZIOM ALE DLA JEDNEJ OSOBY nie bedziemy zmieniac starych przyzwyczajen, mamy ts od 2 lat tylko i wylacznie dla nas,
    JA BYC ADMIN JA ROBIC KRZYWDA ?

    Nie no Forum musi być, byle jakie ale musi :lol:[/b]
    Musi to na rusi , ja na forum nigdy nie pisze , chyba ze ko4life

  12. #42
    jakub
    Guest

    Default

    szkoda ze na humy ni idziecie zawsze fajniej sie leje polakow niz innych :P

  13. #43
    IveGotaProb
    Guest

    Default

    szkoda ze na humy ni idziecie zawsze fajniej sie leje polakow niz innych :P[/b]

    TZN ze nie idziesz z nami ?

  14. #44
    jakub
    Guest

    Default

    nie pisalem przeciez ze ide :X mam juz klan ;]

  15. #45
    IveGotaProb
    Guest

    Default

    nie pisalem przeciez ze ide :X mam juz klan ;][/b]

    swoj clan tzn idziesz z free i maklerem ?

    TO ZA PRZEPROSZENIEM PO CHUJ TU ZABIERASZ GLOS ???

    jeszcze pozalujesz !!! ELO !

Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •