Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 45 of 45

RLB on Cwest?

This is a discussion on RLB on Cwest? within the Game Questions & Tips forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; LaughNowBitchLater BB...
Page: 3


  1. #31
    le0nard1092
    Guest

    Default

    LaughNowBitchLater BB

  2. #32
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    TryTankME........ u playing DarkSideOfTheMoon?


    @ crit..... who cares. I didnt get you banned again for the last fucking time. I didnt report u! and u were in clan for like 2days i think, and I didnt add u! so.... please stop harassing me!

  3. #33
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    764

    Default

    Quote Originally Posted by Draven View Post
    TryTankME........ u playing DarkSideOfTheMoon?


    @ crit..... who cares. I didnt get you banned again for the last fucking time. I didnt report u! and u were in clan for like 2days i think, and I didnt add u! so.... please stop harassing me!
    u posted me on the website as a hacker lmao. i was banned because of that. my reputation was fucked for a long time.
    i never had hacked before my char was banned. now i hack just to piss u off
    i was in the clan for a month and had pked in vent months before i actually joined
    lmao since u wont take blame for the shit u did. ill be here
    u wrote a "apology" note and ended it wit better luck next time. remember?

  4. #34
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    To answer the topic makers question CW RLB can be very very fun. It's more busy than cz sadly. I live on the east coast and the evenings can be dead sometimes, but its been picking up lately.

    @roguepro - people don't get banned just because someone posts something on forums. You get banned after they look into the person.

  5. #35
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    Quote Originally Posted by roguepro92 View Post
    u posted me on the website as a hacker lmao. i was banned because of that. my reputation was fucked for a long time.
    i never had hacked before my char was banned. now i hack just to piss u off
    i was in the clan for a month and had pked in vent months before i actually joined
    lmao since u wont take blame for the shit u did. ill be here
    u wrote a "apology" note and ended it wit better luck next time. remember?
    this will be the last time i reply to u. Take blame for what shit i did? I didnt hack. I didnt report u, ive said this many god dam times. Ur crying cuz u got banned and u blame me for it. Not my fault, I can tell you 100 times more that I did not report u. For some reason you blame me for it even though I told you a few times that if someone reported u.... it would have been 3atMyHeal. I wasnt around when this went on. I did get emailed about it with ur fraps. I did kick all involved after learning about it. I did not report you or any of those u fraps. Why? becuz its a waste of my time to fill out a CS ticket to report a group of cheaters that K2 wont do anything about anyway. Unfortunately for u... You got banned with 10gbs on the account. Maybe no one reported u and u just got caught? maybe so. Go cry to someone else cuz I could care less at this point about u. Follow me around, thats fine. I lost 10gbs + on a dumb K2 roll back,..... do u see me following them around constantly harrassing them with retarded childish posts? no u dont. Get over it, u cheated and got caught. Did I ask u to go around and fraps anything, no i didnt. In fact I didnt even invite u to clan. In fact if if ur gonna be mad about it, be mad at Liss. U did it for her, not me. I didnt have a dam thing to do with it excpet finishing up the business by kicking u and all involved. AGAIN..... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS.. READ THIS AGAIN....... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS. AGAIN.... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS.

    Have fun hacking/cheating/beating off to porn or whateva u do.

    @Try..... sorry baba for dumb drama on ur thread. I will not reply to any more of his posts on ur thread.

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    764

    Default

    Quote Originally Posted by sha21wn View Post
    To answer the topic makers question CW RLB can be very very fun. It's more busy than cz sadly. I live on the east coast and the evenings can be dead sometimes, but its been picking up lately.

    @roguepro - people don't get banned just because someone posts something on forums. You get banned after they look into the person.
    i was banned because of the video i took lmao.
    u dont kno jack gtfo stfu

  7. #37
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    Last I knew you dont get banned for making video's either.

  8. #38
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    764

    Default

    Quote Originally Posted by Draven View Post
    this will be the last time i reply to u. Take blame for what shit i did? I didnt hack. I didnt report u, ive said this many god dam times. Ur crying cuz u got banned and u blame me for it. Not my fault, I can tell you 100 times more that I did not report u. For some reason you blame me for it even though I told you a few times that if someone reported u.... it would have been 3atMyHeal. I wasnt around when this went on. I did get emailed about it with ur fraps. I did kick all involved after learning about it. I did not report you or any of those u fraps. Why? becuz its a waste of my time to fill out a CS ticket to report a group of cheaters that K2 wont do anything about anyway. Unfortunately for u... You got banned with 10gbs on the account. Maybe no one reported u and u just got caught? maybe so. Go cry to someone else cuz I could care less at this point about u. Follow me around, thats fine. I lost 10gbs + on a dumb K2 roll back,..... do u see me following them around constantly harrassing them with retarded childish posts? no u dont. Get over it, u cheated and got caught. Did I ask u to go around and fraps anything, no i didnt. In fact I didnt even invite u to clan. In fact if if ur gonna be mad about it, be mad at Liss. U did it for her, not me. I didnt have a dam thing to do with it excpet finishing up the business by kicking u and all involved. AGAIN..... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS.. READ THIS AGAIN....... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS. AGAIN.... I DID NOT REPORT UR CHEATING ASS.

    Have fun hacking/cheating/beating off to porn or whateva u do.

    @Try..... sorry baba for dumb drama on ur thread. I will not reply to any more of his posts on ur thread.
    lmao.
    how many times do u plan on changing your story?
    and 10gb = 1000$? good math
    i was banned because u reported me and u even pmed me saying u didn't think it would lead to my ban and you were sorry. and yes u did fill out CS no need to deny and no i hadn't hacked till i was banned. u were retarded enough to think so. and whose 3atmyheal? someone else ur throwing under the bus to cover urself? lmao.
    i didn't do it for liss, she just tped me around so i can fraps. i did it because u specifically asked for the good of the clan it would show that im actually dedicated. hahahha good speech u gave me. thank you.

    and yeah i will troll around. now that i lost 1000$ for being loyal. ofc u wouldn't kno what that means. no worries go dictionary.com

  9. #39
    Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    36

    Default

    Quote Originally Posted by trytankme View Post
    well after running around rlb with friends i realy started to like it so yeh im making a mage now for rlb
    well whats your ingame name and do you need a xp partner i think i might try it
    edit:
    oh and where is the better side to join orc or human i would like the side with less people on it cuz i like a challenge.

  10. #40
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    764

    Default

    Quote Originally Posted by LightSage View Post
    oh and where is the better side to join orc or human i would like the side with less people on it cuz i like a challenge.
    go human.
    but careful since "some" orcs dont "cheat"
    but hey
    fighting "legit" people is always challenge

  11. #41
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    Quote Originally Posted by LightSage View Post
    well whats your ingame name and do you need a xp partner i think i might try it
    edit:
    oh and where is the better side to join orc or human i would like the side with less people on it cuz i like a challenge.
    im human coz of friends though making a mage called LaughNowCryLater

  12. #42
    Zniper555
    Guest

    Default

    yes, cwest rlb is rly good

  13. #43
    thahitman
    Guest

    Default

    i am not in cwest but ya i like rlb more than dcz have an archer in each of the zones that i share my gear with i feel like rlb pk is more organized because of less nooby players but maybe ive just been lucky

  14. #44
    Banned akio9's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    255

    Default

    Quote Originally Posted by Deanna View Post
    rlb in cwest is mad fun lol
    +1
    XDDDD
    damn i wish i have rogue lvl 65+ to play on rlb....





    SCAMMERS:Trident,his ign is n4gusuk4,Snotneusje,Snotneus,his msn is,[email protected] and [email protected]

  15. #45
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    nvm like ardream better
    will play rlb sometimes for support

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •