View Poll Results: Which server you want ?

Voters
68. You may not vote on this poll
  • I want only PK

    25 36.76%
  • I want EXP--Farm

    15 22.06%
  • I want PK and little bit farm

    28 41.18%
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 56

Vote topic about something get in please.

This is a discussion on Vote topic about something get in please. within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; bump bump bump...
Page: 3


  1. #31
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    bump bump bump

  2. #32
    14K
    14K is offline
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    83

    Default

    Quote Originally Posted by xtommyleongx View Post
    Never TRY never Know

    but most of the private servers are just like how u described tho LOL

    Here's a thought:
    - Level 80 Cap
    - Full PK / 0 Farming
    - Max +8 armors/weapons
    - Max +1 Uniques
    - Alot of ACTIVE GMs (different time zones) for events
    - Some items in PUS (NO overpowered items pls)
    - Voting system

    anyways... good luck!
    i agree with this guy

  3. #33
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    uppppppppppppppp

  4. #34
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    2days remaining to this poll
    GOGOGO VOTE Fast !!!!

  5. #35
    KillTime
    Guest

    Default

    voted for full pk, dont wanna spend the time farming for shit

  6. #36
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    Upppppppppppppp

  7. #37
    PrincessMolly
    Guest

    Default

    Well i think a server with lvl cap 80/83 with a little farm would be nice also.
    Anyway good luck with the server .

  8. #38
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    uppppppppppppppppppp

  9. #39
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    uppppppppppppppp

  10. #40
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    uppppppppppppp

  11. #41
    Teh Rapist Senior Member TheRealCandyman's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Boston, MA
    Posts
    358

    Default

    aight dude we get it stop fucking bumping it everytime a different topic gets a post, jesus.

  12. #42
    Senior Member Undef's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Poland - country with beautiful ladies
    Posts
    405

    Default

    Quote Originally Posted by xtommyleongx View Post
    Never TRY never Know

    but most of the private servers are just like how u described tho LOL

    Here's a thought:
    - Level 80 Cap
    - Full PK / 0 Farming
    - Max +8 armors/weapons
    - Max +1 Uniques
    - Alot of ACTIVE GMs (different time zones) for events
    - Some items in PUS (NO overpowered items pls)
    - Voting system

    anyways... good luck!
    - Level 80/83 Cap... sucks.
    - Full PK / 0 Farming... most sucks
    - Max +8 armors/weapons... i like it
    - Max +1 Uniques... +0/1 accesories it's crap..

    generally pk servers are sux ^^

  13. #43
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Wichita, KS =[
    Posts
    561

    Default

    just a random thought to those saying lvl80/83 patch w/ max +8s/+1s...... you do understand sexyKO is running yes? .-. cause what youre asking is basically the same as what theyre alrdy running

  14. #44
    []D [] []V[] []D Senior Member T_rey's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    US of A
    Posts
    791

    Default

    Quote Originally Posted by boredoutofmymind View Post
    just a random thought to those saying lvl80/83 patch w/ max +8s/+1s...... you do understand sexyKO is running yes? .-. cause what youre asking is basically the same as what theyre alrdy running
    Yea and if you want light farm you could go to NusKO, MaxKO, LifeKO. If you want a farm server you can go to OldschoolKO, or wait for NDKO.

    I still think a sexy ko copy server with a 72 cap would be fun .

  15. #45
    PwR
    PwR is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    76

    Default

    pk/farm the best tbh, or would get boring fast

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •