Page 6 of 15 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 76 to 90 of 211

000000 has died, im his friend from real life

This is a discussion on 000000 has died, im his friend from real life within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; CLOSE THIS TOPIC, LOL ONLY SPAM...
Page: 6


  1. #76
    UnnamedByMazek
    Guest

    Default

    CLOSE THIS TOPIC, LOL ONLY SPAM

  2. #77
    Havoc2
    Guest

    Default

    CLOSE THIS TOPIC, LOL ONLY SPAM[/b]
    Funny spam atleast

  3. #78
    Senior Member kozyb's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    314

    Default

    thats a good topic xD

  4. #79
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Middle Earth
    Posts
    1,017

    Default



    R.I.P

  5. #80
    DaKidGotSkillz
    Guest

    Default

    lol. PM me link eh?!

  6. #81
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    r.i.p. zero =( I will miss our old times ..pking with chickenfingers ftw >_<


    we&#39;ll see us in the next live buddy,I will miss you


    sorry for the family[/b]
    bahahaha emo

  7. #82
    tolgahan
    Guest

    Default

    God damn it. He could meet ALLAH there .
    "S.a 0000000 "
    "A.s ALLAH BABA"
    "i heard u were talking about me"
    "Erm no aga. i love you"
    "Wellcome to my heaven son"
    "ty so much"
    "Sie amk ibne. bb . go to hell"
    That could be real :/

  8. #83
    Aguila-x-
    Guest

    Default

    rofl

  9. #84
    PaPaSmurF
    Guest

    Default

    could have been real, if allah was real -.- ....
    or if 0 had really died

  10. #85
    Popcorn maker :D Senior Member camisita's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    1,373

    Default

    God damn it. He could meet ALLAH there .
    "S.a 0000000 "
    "A.s ALLAH BABA"
    "i heard u were talking about me"
    "Erm no aga. i love you"
    "Wellcome to my heaven son"
    "ty so much"
    "Sie amk ibne. bb . go to hell"
    That could be real :/[/b]

    mauhauhauhuahauhauhuahuahuahuahuahauhauha XD


    S.a 0000000 omg XD hhahahahaha

  11. #86
    DeX
    Guest

    Default

    God damn it. He could meet ALLAH there .
    "S.a 0000000 "
    "A.s ALLAH BABA"
    "i heard u were talking about me"
    "Erm no aga. i love you"
    "Wellcome to my heaven son"
    "ty so much"
    "Sie amk ibne. bb . go to hell"
    That could be real :/[/b]

    hahahaaahahahaha good one :lol:

  12. #87
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Scotland
    Posts
    499

    Default

    LMAO!

    God, the retard can barely punctuate...

    GRAMMER boy, GRAMMER!

  13. #88
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    LMAO!

    God, the retard can barely punctuate...

    GRAMMER boy, GRAMMER![/b]
    You mean... GRAMMAR boy, GRAMMAR!


  14. #89
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Scotland
    Posts
    499

    Default

    You mean... GRAMMAR boy, GRAMMAR!

    [/b]
    I do, but I quit school when I was 11... you know how it goes, my name is even a challenge

  15. #90
    af424
    Guest

    Default

    Lame hack attempt - do not visit the site[/b]
    did anyone really get hacked / keylogger wtsoever?

Page 6 of 15 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •