Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 56 of 56

5hr+ maitanance

This is a discussion on 5hr+ maitanance within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; so much for 5 hours <_< 7 hours anyone?...
Page: 4


  1. #46
    louch
    Guest

    Default

    so much for 5 hours <_<
    7 hours anyone?

  2. #47
    Senior Member zonebone66's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Canada, but in a place well hid :D
    Posts
    161

    Default

    lol we got 18 mins left for the 5hr time period so chill

  3. #48
    Enishi
    Guest

    Default

    Originally posted by Guachimagaa+--><div class='quotetop'>QUOTE(Guachimagaa)</div>
    Originally posted by Enishi@
    <!--QuoteBegin-Reinhard

    Give me a good reason they would do mainteinance in the peak time nor in the most inactive time? *


    cos im killing SQ xD damn, prolly i lost 1 iron pendant or 1 soul xD
    :P[/b]
    hahaha omg sorry im noob xD

  4. #49
    Priestontale
    Guest

    Default

    Well in that 18 minutes i will...


    1. Beat my duck
    2. Trim my nose hairs
    3. Pick my nose

  5. #50
    louch
    Guest

    Default

    ill either go for another porn quickie

    go watch tv

    call my girl

    or take an incredibly long time to pour a drink

  6. #51
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    trust me you dont want to know
    Posts
    219

    Default

    well the 5 hours is up by 6 mins and still servers are not back up
    once again k2 lies and we get fucked for our game play tonight
    but i am a devoted player and will not quit so do not suggest it

  7. #52
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    trust me you dont want to know
    Posts
    219

    Default





    *
    ill either go for another porn quickie *

    go watch tv *

    call my girl *

    or take an incredibly long time to pour a drink
    lmao the drink part gave me a little chuckle

  8. #53
    Reinhard
    Guest

    Default

    ZOMG youtube.com is in mateinance tooo HOW CAN THEY DARE :angry:

  9. #54
    Janinball
    Guest

    Default

    ffs, K2 knows i beat my pets when servers go down :angry:
    :wub:

  10. #55
    CookiesBoreD
    Guest

    Default

    K2 working ? <_< shit i miss that ......

  11. #56
    louch
    Guest

    Default

    its not kol that needs maintenance, its k2 that needs it

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •