Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 76 to 90 of 109

Cwest Forgive me

This is a discussion on Cwest Forgive me within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by DrugUser bankin the fact is your a fuking scammer. you told the gm to ban me like ...
Page: 6


  1. #76
    420 Senior Member karysa's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    LoVin the GanJa since '92
    Posts
    947

    Default

    Quote Originally Posted by DrugUser View Post
    bankin the fact is your a fuking scammer. you told the gm to ban me like a fuking idiot. and i was banned for 0 reason what so ever. he said 3rd party tool multi client wtf... why would i need multi client to run a buying merchant u fuking loser.

    I love how u say minor tbl and shit when there is no such thing anymore since they changed the encription on tbls. I also love how that i spanked every rogue in your clan that i vsed. all of them had way better items then me. infact i beat most them in quest before i had gear. Your clan is overrated and you cant even pk as one. when i pked with you it was horrible.

    Thanks for making me lose cleaver 9 shard +7 rebirth for no reason you fuking towel headed loser. Even kyle said that was fuked up. half your clan pmed me and said that was fuked up. and i dont even like them.

    Bankin you are a scammer However you look at it. You Influenced the gm to ban my account because you couldnt handle my pwnage.

    i hope you get raped by a big black dude.

    Everyone new i was merching all day long or hanging out with kyle in game.

    Funny shit, you posted on sn0xd in the multiclient thread that you got banned for running a multiclient while just merchanting.. I can search out the post if you'd really like me to embarrass you?

  2. #77
    funontherun101
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by karysa View Post
    Funny shit, you posted on sn0xd in the multiclient thread that you got banned for running a multiclient while just merchanting.. I can search out the post if you'd really like me to embarrass you?

    embarrass him please <3

  3. #78
    Lurking in the Dark Senior Member MercyfulFate's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Sweden
    Posts
    228

    Default

    Quote Originally Posted by karysa View Post
    Funny shit, you posted on sn0xd in the multiclient thread that you got banned for running a multiclient while just merchanting.. I can search out the post if you'd really like me to embarrass you?
    Quote Originally Posted by funontherun101 View Post
    embarrass him please <3
    Please do..

  4. #79
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    Quote Originally Posted by karysa View Post
    Funny shit, you posted on sn0xd in the multiclient thread that you got banned for running a multiclient while just merchanting.. I can search out the post if you'd really like me to embarrass you?
    Love how he shut up after this ^^

  5. #80
    Adam Senior Member Priest4ever's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Canada
    Posts
    702

    Default

    Quote Originally Posted by thesmallone101 View Post
    Love how he shut up after this ^^
    Maybe he is just offline ? oO

  6. #81
    norry818
    Guest

    Default

    what clan u gonna join man i might make mischiefsociety on orc side its me MoSo btw i play BLASTED and my friend playes CRAZY we gonna make ms back if u want moroe info pm me

  7. #82
    I like rusty spoons Senior Member Holocaust's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Australia
    Posts
    316

    Default

    Quote Originally Posted by norry818 View Post
    what clan u gonna join man i might make mischiefsociety on orc side its me MoSo btw i play BLASTED and my friend playes CRAZY we gonna make ms back if u want moroe info pm me
    he got banned, plus hes a scammer

  8. #83
    Amar Senior Member Icyy's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    206

    Default

    i dont know you but i think you deserve another chance

  9. #84
    Senior Member VxGoDLikExV's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    251

    Default

    Up. He scammed SteroidS, a lvl 55 Archer of all his gear again.

  10. #85
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    now plays a char called BIowMe (or BlowMe) cwest sin.

  11. #86
    ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100%VOLUME Senior Member SamEs's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Bielefeld|Germany
    Posts
    1,248

    Default

    lol what a madderfucker

  12. #87
    Senior Member orko's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lima - Peru
    Posts
    733

    Default

    I love how people concern with stuff the say they dont care. My god every person here can't see that hes getting what he really wants, attention.

    If you people trully don't care about this, you wouldn't even reply, or at least you would reply once, but the ones keep giving him reasons to post, care at least a bit to lose your time with him, hes not really trying to apologize.

    About "once a scammer always a scammer", there is also "to err is human, to forgive is divine". But that doesnt applies here as hes not trully asking for forgiveness but attention.

  13. #88
    Banned
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    TEXAS , USA 1337
    Posts
    1,284

    Default

    here is my 2 cents as i was directed to this topic

    firstly i havent touched ko in 6months , call it retirement

    now that we are brought up to speed , the problem with ko is not the game , the hackers the gm or even the support , its the same with any ftp " free to play " game the community is at fault , you go off stealing from someone and now you wanna feel better about yourself by apologizing , you might as well leave retire from gaming like i did when you make a mistake and choose the wrong path no one on this forum will side with you unless themselfs are cheaters/scammers . ko as a game is done , the community ruined the game and it will never be like it was i only hope you all find something better to occupy your time . in ending this i hope you find my post worth reading and i hope you find another game to play as this one now is a waste of time , ko4life use to flourish with 75+ members online at all times nearly and for the past couple days i havent seen 20+ its the decline of a era and ko's is done . goodluck everyone still playing and andrew i hope you find closure in this

  14. #89
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    103

    Default

    Quote Originally Posted by thesmallone101 View Post
    now plays a char called BIowMe (or BlowMe) cwest sin.
    Also hacking.

  15. #90
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Posts
    300

    Default

    about once a scammer,always a scammer..
    no I don't agree with this,
    I used to be a scammer 4 years ago,
    I scammed every shit I could..
    but then karma got me and I lost my char + all items..
    this hit me and showed me that its just gay what I did to other people,
    because the same thing happened to me then.
    I haven't taken since then anything away from other people..
    I play(ed) in CWEST as Diver (Warrior from HAWK)..
    I did many USD trades, I held expensive items and I haven't taken anything away..
    I got by playing legit far more than by being the black shadow...
    I've got a shady past, but I learned from it..
    I met friends that are way more important than some raptor +8s uniques etc..
    nowdays I hate scammers.. I hate people that hurt other people to benefit themselves

    that are just my 2 cents,

Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •