Results 1 to 8 of 8

Found the #1 Warrior in USKO, look

This is a discussion on Found the #1 Warrior in USKO, look within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; :huh: Edana ftw hes selling his account on Ebay, and on the turk forums from what i heard, one of ...
Page: 1


  1. #1
    RunLikeYouStoleIt
    Guest

    Default Found the #1 Warrior in USKO, look

    :huh: Edana ftw

    hes selling his account on Ebay, and on the turk forums from what i heard, one of our friends is turkish but speaks good english read it and he said

    "no money to buy scrolls and pk is bad on Edana" so im guesing no dupes means no money means no scrolls for turks
    and the pk is bad? wdf lol btw he lost a 1v1 with that shit

    http://www.ko4life.com/forums/viewtopic.php?t=79230

  2. #2
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    lmfaooo that makes me laugh.. idk how dupers can have the patience to even dupe to +10.. that's a hell of a lot of burns xD but i guess its kinda worth it oO at least he wasnt dumb enough to rebirth his shit >_>

    lol but i thought tempest beating LordOfTheHumans 1v1 was bad enough with LOTH having so much duped shit.. but if that guy loses.. then that's ridiculous.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    California
    Posts
    302

    Default

    :lol: so legit, how about the IN and IB :P

  4. #4
    RunLikeYouStoleIt
    Guest

    Default

    Originally posted by Kyosuke
    :lol: so legit, how about the IN and IB *
    nvm was going by memory, just re looked at the pic

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    298

    Default

    Originally posted by RunLikeYouStoleIt+--><div class='quotetop'>QUOTE(RunLikeYouStoleIt)</div>
    <!--QuoteBegin-Kyosuke
    :lol: so legit, how about the IN and IB *
    its a skelebelt, and like all the other stuff they are +3 no doubt[/b]
    Omg you stupid, it's a crystal belt -_-

  6. #6
    RunLikeYouStoleIt
    Guest

    Default

    Originally posted by Sad1st+--><div class='quotetop'>QUOTE(Sad1st)</div>
    Originally posted by RunLikeYouStoleIt@
    <!--QuoteBegin-Kyosuke

    :lol: so legit, how about the IN and IB *


    its a skelebelt, and like all the other stuff they are +3 no doubt
    Omg you stupid, it's a crystal belt -_-[/b]
    nvm was going by memory, just re looked at the pic

  7. #7
    Senior Member Ahh...'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Finland
    Posts
    854

    Default

    NIce items I think :huh:

  8. #8
    Psy
    Psy is offline
    Senior Member Psy's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Rhodesia
    Posts
    1,515

    Default

    Originally posted by RunLikeYouStoleIt+--><div class='quotetop'>QUOTE(RunLikeYouStoleIt)</div>
    Originally posted by Sad1st+--><div class='quotetop'>QUOTE(Sad1st)
    <!--QuoteBegin-RunLikeYouStoleIt
    @
    <!--QuoteBegin-Kyosuke

    :lol: so legit, how about the IN and IB *:p


    its a skelebelt, and like all the other stuff they are +3 no doubt
    Omg you stupid, it's a crystal belt -_-[/b]
    maby i missed the sarcasm, but sense when did a warrior that duped use a crystal belt? skele and crystal look the same, so just narrow it down and use some common sense[/b][/quote]



    Don't be ignorant little noobs. A Skeleton Belt looks like an Ice Belt and a Crystal Belt looks like an Iron Belt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •