Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 60

My Items Duped, another gay KO mishap

This is a discussion on My Items Duped, another gay KO mishap within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; after i try n take em out So, i went to put my items on my BDW char, and then ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    340

    Default






    after i try n take em out

    So, i went to put my items on my BDW char, and then i loggd out during bdw then came back put my items in the inn, loggd out and left fora while, i go to log on my main, and it shows all my items on at char select.

    I log in and all my items are greyd out, so i figured to relog, nothing.
    All my stats were normal until i took it al off lolz, now i cant put them on and im screwd

  2. #2
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    that is sad im sorry dude

  3. #3
    DKA Senior Member unle4sh's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Lima
    Posts
    273

    Default

    wow sad those items will be deleted :/

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    639

    Default

    how long have you had the gear for?

    whered you get it?

    sorry to hear about your loss man

  5. #5
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    wow damn.... k2 is probably just gonna delete em >.<" omg

    damn man... i really wish u good luck to get those stuff back.... loosing ur items because of the dupe detecting bug sucks ><"

  6. #6
    &#33;Premier_Assassin&#33;
    Guest

    Default

    ya, my friend in xig picked up a BUS from a blood don from ardream, and was "duped" <_<

  7. #7
    Senior Member Rad_Archer's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Cold Water - Santa Cruz
    Posts
    3,058

    Default

    Oh man that is scary! I will NEVER put my items on my dlw till I am 100% this is fixed, yiikkkes.

  8. #8
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    holy shit thats harsh

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    YAH, bro. Not cool. >.< Pm linux on the official forums. He&#39;s prett good about gettin to issues like that.

  10. #10
    StoneColdAngel
    Guest

    Default

    Wow that would be some heavy loss if they actually deleted all the items without compensation I feel sorry for ya.

  11. #11
    hushie
    Guest

    Default

    this happen to me too i just sent a cst and next day it was all fine

  12. #12
    SuperRajiv The Spasian ResserGD's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    London, United Kingdom
    Posts
    2,500

    Default

    Ouch.

    Its happened before to a number of people. Basically you rolled back after you put them on ur noob bdw char or when you relogged back to your main. Since you rolled back you then have um on two chars and your pretty much fucked. Send some tickets, tell them it was an accident or w/e. They might help, worth a shot =P

  13. #13
    TheBloodyBeast
    Guest

    Default

    OMFG.Serious SHIT

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    OMG WTF?!?!?!?!? This thing is getting out of control :S This bug is even worse than the merchant bug :S

  15. #15
    killer2675
    Guest

    Default

    everyday i see topics like this.. its getting worse and worse everyday..
    want advice get out whyll you still can..

    on topic:
    sorry to see that man.. like ressergd said its worth a shot to send in support tickets

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •