Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

New Hacks or ...?

This is a discussion on New Hacks or ...? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Ares: in game name: MyNumberS clan: ForeverTurk Hacks or best skilled bp i ever saw? :blink:...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member neTworK's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lithuania
    Posts
    579

    Default

    Ares: in game name: MyNumberS clan: ForeverTurk

    Hacks or best skilled bp i ever saw? :blink:

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    never herd of him, maybe you just noob


  3. #3
    Senior Member neTworK's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lithuania
    Posts
    579

    Default

    never herd of him, maybe you just noob [/b]
    Maybe go to ares 1 cz now and 1v1 him? I spiking him ~1500 but that heal till he running, insane duffing, sliding dunno... h34r:

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    SS are always nice.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    Maybe go to ares 1 cz now and 1v1 him? I spiking him ~1500 but that heal till he running, insane duffing, sliding dunno... h34r:[/b]
    im to noob i cant 1v1 :S
    gogogog fraps it show us about running while healing O.o

    SS are always nice.[/b]
    this to


  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    I remember him constantly speed hacking around CZ and invasions. So probably yep.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    568

    Default

    if he debuffs u both hp/ac in like half a second, runs like light feet, heals while running, debuff and heal at the same time, ya, hes hacking or abusing a bug, i have seen that, get a light mage on ur party and see that bit.ch die

    love stun on those mofos

  8. #8
    Senior Member Doshin's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    338

    Default

    Its pointless to have auto heal because their souls go down so fast they can't keep up on pots to hit you back.

  9. #9
    azetona
    Guest

    Default

    Its pointless to have auto heal because their souls go down so fast they can't keep up on pots to hit you back.[/b]
    with autoheal they probly got autopot h34r:

  10. #10
    Senior Member Sdk Sniper's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    101

    Default

    Yep most likely hack. Seen him to many times macro at Blood Don outside Asga with combo hack. Until I kept luring on him killing and 4 stoneing his int priest who was afk buffing/healing himself an warrior also macro. This when combo hack and shit was really bad, still is, but not like it was.

  11. #11
    Senior Member neTworK's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lithuania
    Posts
    579

    Default

    Its pointless to have auto heal because their souls go down so fast they can't keep up on pots to hit you back.[/b]
    It heals at critical point of hp while running. 1 heal = his hp full again. h34r: He sliding but his combo & duffing pretty decent.
    His gear/lvl crap since i can spike him ~1500-1700. Imagine this turk on CooLTanG char? :lol:

  12. #12
    The king. Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sweden
    Posts
    2,212

    Default

    yea, he have used cheat b4, and now he prolly do it again... he had that run heal thingy and he could spam his duffs like crazy ihate him :/

  13. #13
    Gr33nDragon
    Guest

    Default

    Yes it's new hack for mage and priest, it's not a macro, it's not program, it's a TBL edit.
    This TBL remove some animation, so u can heal in running, malice & heal really fast, u can nova in running etc...

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    575

    Default

    i saw it too...that guy runs and heals himself... stupid koxper...and YES there are TBL edits for priests, i think it was using the STR 15 skill, then your char runs with lightfeet nonstop...

  15. #15
    venom
    Guest

    Default

    i saw it too...that guy runs and heals himself... stupid koxper...and YES there are TBL edits for priests, i think it was using the STR 15 skill, then your char runs with lightfeet nonstop...[/b]
    How you know that you have to use str lol

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •