Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 53

Patch 1735

This is a discussion on Patch 1735 within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; K2 just dont understand that they need change something big to get koxp out.. it just take about 1-6hours after ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member Riihi's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Finland
    Posts
    30

    Default

    K2 just dont understand that they need change something big to get koxp out.. it just take about 1-6hours after patch, and then hackers get koxp to work again...

  2. #17
    Crimson Mage RIP Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Ares
    Posts
    262

    Angry

    any1else got this? and got a fix yet?[/b]
    effect of new patch for me:



    :S[/b]
    havent found solution yet :/

  3. #18
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    any1else got this? and got a fix yet?[/b]

    havent found solution yet :/[/b]
    windows vista?

  4. #19
    holmzi
    Guest

    Default

    windows vista?[/b]

    Nope XP pro... :/

  5. #20
    Crimson Mage RIP Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Ares
    Posts
    262

    Default

    xp pro here too

    I found problem, it is Sygate Personall Firewall. I turned it off for 1 minute to test and could log to KO.

    Even if u allow in firewall options connections from knightonline.exe it never connects...

    I will not turn off my firewall , nor change it for other just to play KO... i love that firewall...

    Waiting for fix or smth...

  6. #21
    Senior Member ShadowWarrior's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    The Netherlands Place: Bergen op Zoom
    Posts
    383

    Default

    havent found solution yet :/[/b]
    Wanted to help u but i thought the ss was saying somthing difrent, didnt saw the ss on full screen.

  7. #22
    holmzi
    Guest

    Default

    That means your region hase changed, it can maybe mean that your account hase been hacked .
    Go to Gamers1st and check if your region is changed.[/b]
    It doesnt mean that!

  8. #23
    Senior Member ShadowWarrior's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    The Netherlands Place: Bergen op Zoom
    Posts
    383

    Default

    It doesnt mean that![/b]
    Yea shit, i tryed to remove it.
    I just checked the ss again :S.
    Sorry...

    I'v just added it (if a mod see's it plz remove the 2 posts that i had in this topic.

  9. #24
    Crimson Mage RIP Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Ares
    Posts
    262

    Default

    i am not hacked, read last post on 1st page...

  10. #25
    holmzi
    Guest

    Default

    Yea shit, i tryed to remove it.
    I just checked the ss again :S.
    Sorry...[/b]
    np....

    and at reply before, i have McaFee i never tried to disable it, but i guess i will when i get home from work? anything elsew from any1?

  11. #26
    DeHealer
    Guest

    Default

    Kala.. I have Windows xp and its working fine with me

  12. #27
    Steven Senior Member doomdudenoob's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    420

    Default

    sigh.....





    anti hack my butt =.=

  13. #28
    NixY
    Guest

    Default

    think i've maybe got something that would work.
    if you use Nnvidia, press CTRL + ALT + DEL and remove nSvAppFlt.exe in Processes, think it should work.

    worked for me but my grafic card is dead so i get more problems :P

  14. #29
    Senior Member ShadowWarrior's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    The Netherlands Place: Bergen op Zoom
    Posts
    383

    Default

    Yea there still alot of cheaters....
    C-west bifrost, there where over 30 cheaters standing at egos and glutons >.<.

    Thx K2 for the new and awsome bugs u made for some ppl that cant log in atm.

  15. #30
    Uzu
    Uzu is offline
    Senior Member Uzu's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Germany
    Posts
    1,407

    Default

    why is it soooooooooooooo freakin damn hard to disable this freaking godmode shit OMG

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •