Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 22 of 22

why do people keep complaining

This is a discussion on why do people keep complaining within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Why do you keep complaining about people complaining? h34r:[/b] ditto...
Page: 2


  1. #16
    wildcatalley
    Guest

    Default

    Why do you keep complaining about people complaining? h34r:[/b]
    ditto

  2. #17
    lez
    Guest

    Default

    what?
    but seriously WHAT?
    i really dont understand this topic.
    /suicide

  3. #18
    Justin Oreos Senior Member sleven07's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Minnesota
    Posts
    1,360

    Default

    do me a favor and make good use of that wrist cutter!

    go cut urself pls![/b]
    type: /suicide

  4. #19
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    bout warriors being unfair? they are like the best class to play with, if you think its unfair why u still play it?when uget to pick personal items, theres a bunch of type for u to pick, shield, sword, spear etc, but mages get a staff... and rogue get a dagger...also im a warrior myseslf, yesterday i was in CZ, with personal shield +4, and wrist cutter +8, a full shell +7, and crappy uniques, i pwned every1 in 1 vs 1 no1 could beat me and i even pwned like 3vs 1 so wtf they yall keep complaning bout warriors being unfair?[/b]
    um... maybe u can put some skill points into lying. D:

  5. #20
    Justin Oreos Senior Member sleven07's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Minnesota
    Posts
    1,360

    Default

    Zzzz.. hey BTW everyone the warrior he is talking about got hacked from my friend who was assist of skillz on logos his IGN is Axl. Viet said he would trade akara items and we gave him info pass and SQs SS&#39;s he changed the pass and gave us 2 cleaver 8&#39;s on akara <_< screw u scammer

  6. #21
    magicfire
    Guest

    Default

    viet you whore

  7. #22
    PainInDaAss
    Guest

    Default

    do me a favor and make good use of that wrist cutter!

    go cut urself pls![/b]
    LMAO thats crazy :lol:

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •